Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaAli veste, zakaj je vitamin D tako pomemben?

Ali veste, zakaj je vitamin D tako pomemben?

MORDA VAS ZANIMA

Vitamin D običajno povezujemo predvsem z močnim in zdravim okostjem, saj gre za hranilo, ki je nujno za absorpcijo kalcija, pa tudi fosforja. Vendar pa ima vitamin D še precej drugih pomembnih funkcij v našem telesu.

- Oglas -

Zmerna količina sončnih žarkov je tako zelo koristna, podobno pa velja tudi za uživanje živil, bogatih z vitaminom D. Če se soočate s pomanjkanjem tega izredno pomembnega vitamina, pa si lahko pomagate tudi s prehranskimi dopolnili.

Preprečevanje zlomov in zvinov

Zadostne količine vitamina D so še posebej pomembne za starostnike. S staranjem lahko namreč kosti oslabijo, zato pogosteje prihaja do nesreč, ki lahko vodijo tudi do hujših poškodb. Raziskave so pokazale, da so tovrstne poškodbe precej redkejše pri tistih starejših posameznikih, ki dobijo dovolj vitamina D.

Vitamin D

Preprečevanje okvar vida

Eden najpogostejših razlogov za pešanje vida s staranjem je degeneracija rumene pege. Čeprav je omenjena okvara v veliki meri pogojena z genetskimi dejavniki, lahko z zdravimi življenjskimi navadami zmanjšate tveganje za njen pojav. Med drugim vam lahko pomaga prav vitamin D. Izsledki študij namreč nakazujejo, da obstaja pri ljudeh s pomanjkanjem vitamina D povečana možnost za degeneracijo rumene pege.

Preprečevanje mišičnih krčev

Poleg tega, da je vitamin D ključen za zdrave kosti, je zelo pomemben tudi za vaše mišice. Pomaga jim absorbirati dovolj kalcija, s čimer jih okrepi, pomaga pa lahko tudi pri preprečevanju neprijetnih mišičnih krčev in trzljajev.

Manj možnosti, da se zredite

- Oglas -

Hujšanje je za marsikoga vse prej kot preprosto. Po drugi strani pa je odvečne kilograme zelo lahko pridobiti, še posebej s staranjem. Zanimivo je, da lahko zadostne količine vitamina D zmanjšajo možnosti tudi za to, da se pretirano zredite.

Ublažitev bolečin, ki spremljajo fibromialgijo

Fibromialgija je zelo neprijetno kronično obolenje, ki prizadene mišice in sklepe. Pojavljajo se hude bolečine, ki pa jih lahko uspešno ublažite z dodatnimi količinami vitamina D. Čeprav to seveda ni zdravilo oziroma rešitev vseh vaših težav, pa lahko tudi majhna izboljšanja stanja pomenijo veliko, ko gre za bolečino.

Vitamin D kapsule

Uravnavanje holesterola

Ljudje, ki dobijo dovolj vitamina D, imajo manjše možnosti za srčno-žilna obolenja. To velja še posebej za ženske po menopavzi, ki jim lahko vitamin D pomaga tudi pri uravnavanju ravni holesterola v krvi – torej pri zniževanju količine slabega holesterola (LDL) in povečevanju količine dobrega holesterola (HDL).

Preprečevanje nastanka miomov na maternici

Miomi na maternici so tumorji, ki so sicer benigni, a zelo neprijetni. Zrastejo lahko namreč vse do velikosti grenivke, zato lahko povzročajo hude bolečine in nelagodje. Njihov nastanek naj bi bil povezan predvsem z genetskimi dejavniki in s hormoni, vendar pa ima lahko vpliv na njihov pojav tudi pomanjkanje vitamina D.

Poslovite se od nenehnih glavobolov

Tisti, ki se pogosto spopadate z glavoboli, bi morda morali zamenjati protibolečinska sredstva s sončnimi žarki. Ljudje, ki dobijo dovolj vitamina D, se namreč precej redkeje soočajo z glavoboli od tistih, ki trpijo za pomanjkanjem omenjenega vitamina. Domneva se, da je to povezano s protivnetnim delovanjem vitamina D.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×