Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Zdravje & prehranaKako hrana vpliva na naš vid?

Kako hrana vpliva na naš vid?

MORDA VAS ZANIMA

Zdravje oči in oster vid nista odvisna le od genskih zapisov. Velikokrat se zgodi, da na vid vplivamo tudi sami. Negativne vplive kot so branje v šibki svetlobi, preveč gledanja televizije in podobno že poznamo; kako pa lahko vplivamo na boljši vid?

- Oglas -

Posvetili se bomo nutricistični dimenziji vplivov. Pravilna hrana namreč precej vpliva na boljše delovanje oči. Naša dva okna v svet trpita ob nezdravem načinu življenja, ko ure in ure pretrpimo za računalnikom, na njih vplivata tudi dim in smog. Te faktorji so na žalost velikokrat neizogibljivi, zato naše oči razvajajmo vsaj s kakovostno hrano.

  1. Korenje: oranžna zelenjava vsebuje ogromno antioksidantov in vitamina A.
  2. Čebula in česen: sliši se hecno, a vendarle nas gomolja zdravita ne le s tem, ko se jokamo, kadar ju režemo, temveč tudi z visoko vsebnostjo žvepla.
  3. Jajca: redno uživanja jajc prepreči nastanek sive mrene, saj vsebujejo vitamin A, žveplo, lecitin, lutein in antioksidante.
  4. Špinača: lutein in železo v špinači ščitita vaš oko pred sivo mreno ter nastankom rumene pege.
  5. Kivi in pomaranče: ta dva sadeža imata v sebi ogromno vitamina C, ki je potreben za odpravo prostih radikalov, ki povzročajo poškodbo oči. Podobno vlogo imata tudi paprika in paradižnik.
  6. Soja: esencialne maščobe, fitoestrogeni in vitamin E prepričujejo bolezni roženice. Vitamin E najdemo tudi v koruzi, lešnikih in zeleni zelenjavi.
  7. Marelice: marelice imajo veliko vitamina A in antioksidantov.
  8. Temna čokolada: le-ta vpliva na zdravje roženice, vsebuje tudi flavonoide, ki prispevajo k ostrini vida.
  9. Losos: z njim zaužijemo veliko omega tri maščob, ki skrbijo za očiščenje naših oči in s tem tudi njihovo funkcionalnost.
  10. Brokoli: tudi brokoli je borec proti sivi mreni, poleg tega pa ima veliko antioksidantov in tako ščiti naše oči pred prostimi radikali.

Ob upoštevanju uživanja zgoraj navedenih elementov, kot so vitamini A, C, E, beta-karoten, omega tri maščobe, pa vseeno ne pozabite na obisk pri zdravniku vsaj enkrat letno.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×