Domov Zdravje & prehrana

Zdravje & prehrana

Prispevki zdravje, prehrana, zdrava prehrana, dieta, bolezni

Povečajte tvorbo melatonina in izboljšate kakovost spanja

Epifiza, žleza v možganih, je odgovorna za tvorbo melatonina – hormona, ki uravnava vaše cikle spanja in budnosti, zato povečajte tvorbo melatonina in izboljšate kakovost spanja.

Uživajte manj soli za več zdravja!

Pretiravanje ni nikoli zdravo in ena od stvari, za katere to še posebej velja, je prekomerno uživanje soli, zato uživajte manj soli za več zdravja!
Jutranji glavobol

Doživljate jutranje glavobole? Poiščite razlog zanje!

Glavobol je zagotovo ena najslabših stvari, ki vas lahko doletijo navsezgodaj zjutraj. Če se vam težava pogosto pojavlja, je smiselno poiskati razlog zanjo.
Okvare bolezni jeter simptomi

Pravočasno prepoznajte znake bolezni ali odpovedi jeter!

Pomembno je, da znate prepoznati zgodnje znake težav z jetri ali celo odpovedovanja jeter, saj lahko s tem pospešite začetek zdravljenja.

Z zelišči nad simptome anksioznosti

Anksiozna motnja ima veliko obrazov, zato si preberite, kako z zelišči nad simptome anksioznosti.

Ste vedeli, da paradižnik pomaga ščititi kožo pred soncem?

Znanstveniki so že pred časom ugotovili, da ima paradižnik prav posebno sposobnost, in sicer, da paradižnik pomaga ščititi kožo pred soncem.
Eterično olje čajevca

Eterično olje čajevca za lepoto in zdravje

Čajevec je drevo, ki izvira iz Avstralije, kjer je eterično olje, pridobljeno iz te rastline, že dolgo časa zelo cenjeno, eterično olje čajevca pa je zelo priporočjivo za lepoto in zdravje.

Najboljše metode za odpravljanje zadaha po česnu

Posledica uživanja česna, predvsem svežega, ki je zelo zdrav, je malce neprijeten zadah, ki je povezan z žveplovimi spojinami v česnu.

Jajčevci – pester nabor antioksidantov v vijolični preobleki

Čeprav sodijo jajčevci v strogem botaničnem smislu med sadje, jih večinoma dojemamo kot zelenjavo, so pa jajčevci v vsakem primeru pester nabor antioksidantov v vijolični preobleki.

Ali veste, zakaj je vitamin D tako pomemben?

Vitamin D običajno povezujemo predvsem z močnim in zdravim okostjem, saj gre za hranilo, ki je nujno za absorpcijo kalcija, pa tudi fosforja, zato je pomembno, da veste zakaj je vitamin D tako pomemben.

Predstavljamo vam

Ne spreglejte