Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaZa odpravo holesterola uživajte več dobrih maščob

Za odpravo holesterola uživajte več dobrih maščob

MORDA VAS ZANIMA

O holesterolu govorimo, kadar v naših arterijah pride do spremembe v ravnotežju maščobnih snovi, ki krožijo po našem organizmu. Vendar izogibanje škodljivim maščobam, sem spadajo predvsem nasičene maščobe in trans maščobne kisline, ni dovolj, potreben je tudi vnos dobrih maščob.

- Oglas -

Slab holesterol imenujemo lipoprotein majhne gostote (LDL), ta je tudi tisti, ki se lepi na žilne stene in maši arterije, hkrati pa povečuje tveganje za srčni infarkt in možgansko kap. V čim večji meri ga je torej potrebno izločiti iz prehrane, ob tem pa je priporočljivo telesu zagotoviti več lipoproteina visoke gostote (HDL), saj ta pomaga telesu pri odvajanju slabega holesterola iz arterij v jetra, kjer se naposled le razkroji in izloči iz telesa.

Zdrave maščobe

Oljčno olje

Da oljčno olje znižuje raven LDL in zvišuje HDL, so potrdile številne raziskave. Rezultati so pri ljudeh, ki vsak dan zaužijejo žlico oljčnega olja, vidni že po enem tednu. Navadnno rastlinsko olje ali kokosovo mast enostavno zamenjajte z oljčnim oljem. Lahko si pripravite tudi aromatizirano oljčno olje, vanj enostavno narežite česen, baziliko in malo čilija in že po enem tednu se bo olje navzelo arom vseh dodatkov, zato bo toliko bolj okusen dodatek jedem, lahko pa ga enostavno namažemo na kos kruha in pojemo.

Orehi in mandlji

Orehi vsebujejo ogromno dobrih nenasičenih maščob, med drugim tudi maščobne kisline omega 3, zato so zelo učinkoviti pri zniževanju ravni LDL. Podobno je tudi z mandlji. Vsak dan si že za zajtrk privoščite pest orehov ali mandljev in tveganje za srčni infarkt ali možgansko kap bo mnogo manjše. Orehe lahko uporabljamo tudi namesto parmezana, zdrobljene enostavno posujemo po testeninah ali rižoti.

Avokado

- Oglas -

Avokado ima povsem enak učinek kot orehi, raven LDL že v nekaj tednih pomaga znižati tudi za 20 %. Vsebuje velik delež nenasičenih maščobnih kislin, zato ga dodajajte solatam in sendvičem, iz njega lahko napravite tudi namaz z dodatkom soli in limone ter zelišč po izbiri. Vendar z avokadom ne pretiravajte, saj ima zelo veliko kalorij. Bodite zmerni pri jedi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×