Bučke – odlično dietno in protivnetno živilo

Bučke imajo zelo nizek glikemični indeks. Vsebujejo veliko vode in veljajo za zelo nizkokalorično živilo, vendar pa po drugi strani v njih najdemo ogromno za zdravje pomembnih hranil. Pogostejše dodajanje bučk na jedilnik lahko tako pripomore k boljšemu zdravju in k lažjemu ohranjanju želene telesne teže oziroma k izgubi odvečnih kilogramov.

Bučke

Zelo dober vir vitamina C in drugih antioksidantov

Z uživanjem bučk telo oskrbite z izdatnimi količinami vitamina C, ki ga naše telo potrebuje za številne procese. Med drugim je vitamin C tudi močan antioksidant, ki ščiti telo pred oksidativnim stresom in kroničnimi vnetji. V bučkah pa najdemo tudi mnoge druge antioksidante.

Protivnetni učinki koristni tudi za srce

Zaradi antioksidantov so bučke tudi zelo zdravo živilo za vaše srce in ožilje. Poleg tega v bučkah najdemo tudi pektin – vlaknino, ki pomembno prispeva k zaščiti srčno-žilnega sistema. Bučke pa izstopajo tudi po vsebnosti kalija, ki pomaga pri naravnem zniževanju krvnega tlaka.

Z bučkami do boljše prebave

Pogostejše uživanje bučk je smiselno tudi za vse, ki imate počasno prebavo oziroma različne prebavne težave. Ker velik delež bučk predstavljata voda in vlaknine, lahko bučke pomembno prispevajo k boljši prebavi. Protivnetne snovi pa pomagajo pri zaščiti vaših prebavil pred resnejšimi težavami.

Bučke

Oskrbite svoje telo z vitamini iz skupine B

Vitamini, ki jih uvrščamo v skupino B, pomembno prispevajo k normalnemu delovanju našega organizma. Med drugim sodelujejo pri metabolizmu, skrbijo za zaščito možganov oziroma živčnega sistema, preprečujejo prekomerno utrujenost, sodelujejo pri celični obnovi in prispevajo k boljšemu razpoloženju. Vse to in še mnogo več si lahko obetate, če redno uživate bučke, ki vsebujejo veliko vitaminov iz skupine B, med njimi tudi folata (vitamin B9), naravne oblike folne kisline, ki je še posebej pomembna za nosečnice.

PREBERITE TUDI:  Prepoznajte simptome pomanjkanja dobrih bakterij (probiotikov) in ukrepajte!

Bučke dober izbor tudi za diabetike

Zaradi nizkega glikemičnega indeksa, pektina in nekaterih drugih snovi, ki jih vsebujejo, bi si morali bučke pogosteje privoščiti tudi diabetiki. Bučke pomagajo preprečevati, da bi prihajalo do zelo hitrega dviga in upada ravni sladkorja v krvi. Koristne pa niso le za diabetike, ampak tudi kot preventiva.

Pomoč vaši ščitnici

Raziskave so tu za zdaj še precej omejene, vendar določene kažejo, da uživanje bučk pozitivno vpliva tudi na delovanje ščitnice. Še posebej blagodejen vpliv naj bi imele snovi, ki se nahajajo v olupkih, zato priporočamo, da bučk pred zaužitjem ne lupite, če je to le mogoče.