Povečajte porabo kalorij med spanjem

Naše telo tudi med spanjem porablja energijo. Če poskušate shujšati, je tako dobro vedeti, s katerimi ukrepi lahko poskrbite, da bo poraba kalorij med spanjem večja, kot bi bila sicer. Zgolj to vam seveda ne bo pomagalo k izgubi odvečnih kilogramov, vendar lahko prispeva k temu, da lažje dosežete svoj cilj.

Beljakovine

Pred spanjem si privoščite beljakovine

Raziskovalci so ugotovili, da telo porablja več energije, če pred spanjem jemo hrano, bogato z beljakovinami. Namesto da povsem preskočite večerjo in se odpravite spat lačni, je tako bolje, da si privoščite lahek beljakovinski obrok. Poleg tega pa beljakovine pripomorejo tudi k obnovi mišic med spanjem.

Spite v popolni temi

Poskrbite, da bo prostor, v katerem spite, povsem temen. V popolni temi naše telo tvori melatonin, ki uravnava cikle spanja in budnosti. Več melatonina pa med drugim pomeni tudi večjo porabo energije. V spalnico torej ne vnašajte elektronskih naprav oziroma izklopite vso svetlobo, ki jo oddajajo. Po potrebi si kupite debelejše zavese oziroma uporabite ustrezna senčila.

Znižajte temperaturo v spalnici

Zaželeno je, da spite v nekoliko hladnejšem prostoru. Med drugim tako telo porablja tudi več energije, kot bi je sicer, kar so potrdile tudi raziskave. Poskušajte vsako noč znižati temperaturo za eno stopinjo, dokler ne pridete do temperature, ki je za vas še znosna.

Odpovejte se alkoholu pred spanjem

Med hujšanjem alkohol že nasploh ni najboljša ideja, saj vsebuje zelo veliko kalorij. Še posebej problematično pa je lahko uživanje alkohola neposredno pred spanjem. Alkohol namreč zmoti fazo REM – prav v tej fazi pa telo običajno porablja največ energije. Vsaj tri ure pred spanjem se tako poskušajte alkoholu povsem izogniti.

Povejte svoje mnenje - kometirajte