Predstavljamo vam živila, s katerimi lahko na krožniku zamenjate beljakovine živalskega izvora. Pri tem bodite pazljivi, saj zelenjavni viri običajno vsebujejo manj beljakovin, so pa v družbi vitaminov in mineralov zagotovo dobrodošel dodatek vašem jedilniku.

vegetarijanski viri beljakovin

  1. Čičerka

Skodelica čičerike vsebuje približno 16 gramov proteinov. Čičerka bo poskrbela, da se  boste počutili siti, poskusite za večerjo pripraviti slasten humus. Čičerika je zaradi visoke vsebnosti beljakovin odličen nadomestek mesa in se pogosto uporablja v vegetarijanski prehrani.

  1. Kvinoja

Skodelica kuhane kvinoje vsebuje približno 8 gramov proteinov. Poleg posebne kombinacije beljakovin, vsebuje kvinoja tudi sladkor, škrob, olje, minerale, vlaknine in vitamine.

  1. Chia semena

Skodelica chia semen vsebuje približno 38 g proteinov. Zagotavljajo daljši občutek sitosti in vsebujejo dvakrat več beljakovin kot katera koli druga semena. Napolnijo nas z energijo, krepijo lase in poskrbijo za lepšo kožo ter krepijo imunski sistem.

  1. Leča

Posodica kuhane leče vsebuje približno 17 gramov proteinov. Vsebuje veliko beljakovin, vlaknin in mineralov. Nasitila vas bo kljub temu, da je nizkokalorična.

  1. Indijski oreščki

Skodelica indijskih oreščkov vsebuje približno 22 gramov proteinov. Iz njih lahko pripravite nadomestek mleka, sladoled ali veganski sir. A pozor, sto gramov indijskih oreškov vsebuje več kot 500 kalorij, vsebujejo pa tudi precej ogljikovih hidratov. S količino torej ne pretiravajte.

  1. Mandlji

Skodelica mandljev vsebuje približno 30 gramov beljakovin. Vsebujejo tudi ostale ključne hranilne snovi, vključno z vlakninami, vitaminom E in kalcijem.