fbpx
Domov Zdravje & prehrana Vegetarijanski viri beljakovin, ki vas bodo nasitili

Vegetarijanski viri beljakovin, ki vas bodo nasitili

Črni trn – prva pomoč pri kroničnem zaprtju

Črni trn kot zdravilno rastlino poznamo že mnogo let. Še dandanes se uporablja pri kroničnih zaprtjih otrok in ostarelih.

Peka kruha z drožmi: Zakaj so droži vedno bolj priljubljene?

Peka kruha z drožmi postaja vedno bolj priljubljena. Droži so uravnotežen konzorcij naravno prisotnih kvasovk in mlečnokislinskih bakterij, ki živijo v sožitju.

Zdravilna energija prelita v slike

Zdravilka in slikarka Slavica Štrukelj Kokoravec iz Ljubljane že več kot dvajset let raziskuje svet energij.

Predstavljamo vam živila, s katerimi lahko na krožniku zamenjate beljakovine živalskega izvora. Pri tem bodite pazljivi, saj zelenjavni viri običajno vsebujejo manj beljakovin, so pa v družbi vitaminov in mineralov zagotovo dobrodošel dodatek vašem jedilniku.

vegetarijanski viri beljakovin

  1. Čičerka

Skodelica čičerike vsebuje približno 16 gramov proteinov. Čičerka bo poskrbela, da se  boste počutili siti, poskusite za večerjo pripraviti slasten humus. Čičerika je zaradi visoke vsebnosti beljakovin odličen nadomestek mesa in se pogosto uporablja v vegetarijanski prehrani.

  1. Kvinoja

Skodelica kuhane kvinoje vsebuje približno 8 gramov proteinov. Poleg posebne kombinacije beljakovin, vsebuje kvinoja tudi sladkor, škrob, olje, minerale, vlaknine in vitamine.

  1. Chia semena

Skodelica chia semen vsebuje približno 38 g proteinov. Zagotavljajo daljši občutek sitosti in vsebujejo dvakrat več beljakovin kot katera koli druga semena. Napolnijo nas z energijo, krepijo lase in poskrbijo za lepšo kožo ter krepijo imunski sistem.

  1. Leča

Posodica kuhane leče vsebuje približno 17 gramov proteinov. Vsebuje veliko beljakovin, vlaknin in mineralov. Nasitila vas bo kljub temu, da je nizkokalorična.

  1. Indijski oreščki

Skodelica indijskih oreščkov vsebuje približno 22 gramov proteinov. Iz njih lahko pripravite nadomestek mleka, sladoled ali veganski sir. A pozor, sto gramov indijskih oreškov vsebuje več kot 500 kalorij, vsebujejo pa tudi precej ogljikovih hidratov. S količino torej ne pretiravajte.

  1. Mandlji

Skodelica mandljev vsebuje približno 30 gramov beljakovin. Vsebujejo tudi ostale ključne hranilne snovi, vključno z vlakninami, vitaminom E in kalcijem.

- Oglas -

Najnovejše

Peka kruha z drožmi: Zakaj so droži vedno bolj priljubljene?

Peka kruha z drožmi postaja vedno bolj priljubljena. Droži so uravnotežen konzorcij naravno prisotnih kvasovk in mlečnokislinskih bakterij, ki živijo v sožitju.

Zdravilna energija prelita v slike

Zdravilka in slikarka Slavica Štrukelj Kokoravec iz Ljubljane že več kot dvajset let raziskuje svet energij.

7 pogostih napak pri čiščenju

Čiščenje stanovanja za večino ljudi ni najbolj prijetno opravilo. Tako seveda želimo, da bi bil čas, ki ga vložimo, čim bolje porabljen.

Tef – izjemno zdravo žito, ki ne vsebuje glutena

Ste že slišali za žito, imenovano tef (Eragrostis tef)? V naših krajih gre za zelo eksotično živilo, ki ga verjetno poznajo le redki posamezniki.

Pasijonka za pomiritev živcev in daljši spanec

Pasijonka vpliva na centralni živčni sistem, in sicer deluje pomirjevalno. Ugotovili so, da izvlečki pasijonke podaljšajo spanje pri peroralnem uživanju.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×