Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.
Zdravje & prehranaVegetarijanski viri beljakovin, ki vas bodo nasitili

Vegetarijanski viri beljakovin, ki vas bodo nasitili

MORDA VAS ZANIMA

Predstavljamo vam živila, s katerimi lahko na krožniku zamenjate beljakovine živalskega izvora. Pri tem bodite pazljivi, saj zelenjavni viri običajno vsebujejo manj beljakovin, so pa v družbi vitaminov in mineralov zagotovo dobrodošel dodatek vašem jedilniku.

- Oglas -

vegetarijanski viri beljakovin

  1. Čičerka

Skodelica čičerike vsebuje približno 16 gramov proteinov. Čičerka bo poskrbela, da se  boste počutili siti, poskusite za večerjo pripraviti slasten humus. Čičerika je zaradi visoke vsebnosti beljakovin odličen nadomestek mesa in se pogosto uporablja v vegetarijanski prehrani.

  1. Kvinoja

Skodelica kuhane kvinoje vsebuje približno 8 gramov proteinov. Poleg posebne kombinacije beljakovin, vsebuje kvinoja tudi sladkor, škrob, olje, minerale, vlaknine in vitamine.

  1. Chia semena

Skodelica chia semen vsebuje približno 38 g proteinov. Zagotavljajo daljši občutek sitosti in vsebujejo dvakrat več beljakovin kot katera koli druga semena. Napolnijo nas z energijo, krepijo lase in poskrbijo za lepšo kožo ter krepijo imunski sistem.

  1. Leča

- Oglas -

Posodica kuhane leče vsebuje približno 17 gramov proteinov. Vsebuje veliko beljakovin, vlaknin in mineralov. Nasitila vas bo kljub temu, da je nizkokalorična.

  1. Indijski oreščki

Skodelica indijskih oreščkov vsebuje približno 22 gramov proteinov. Iz njih lahko pripravite nadomestek mleka, sladoled ali veganski sir. A pozor, sto gramov indijskih oreškov vsebuje več kot 500 kalorij, vsebujejo pa tudi precej ogljikovih hidratov. S količino torej ne pretiravajte.

  1. Mandlji

Skodelica mandljev vsebuje približno 30 gramov beljakovin. Vsebujejo tudi ostale ključne hranilne snovi, vključno z vlakninami, vitaminom E in kalcijem.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×