0,00 EUR

V košarici ni izdelkov.

Zdravje & prehranaIndijski oreščki za zdravje in prebavo

Indijski oreščki za zdravje in prebavo

MORDA VAS ZANIMA

Indijski oreščki vsebujejo ogromno koristnih snovi, obenem pa na telo vplivajo pomirjajoče, zato jih z lahkoto označimo kot najbolj zdrave oreščke na trgu. Potrebujete še kakšen razlog več, da jih za malico ne zgrabite kar celo pest?

- Oglas -

Izvirajo iz Brazilije in so seme akažujevega (zimzelenega) drevesa. Imajo manj maščob kot ostali oreščki, poleg tega pa so to zdrave, nenasičene maščobe.

Indijski oreščki so odličen vir antioksidantov, vitamina K, magnezija, fosforja, beljakovin, kalija, selena, cinka, bakra in železa.

Zakaj indijski oreščki?

Revija Food And Chemical Taoxicology je nekaj let nazaj poročala, da indijski oreščki preprečujejo okvare DNK v celicah dojk, kar deluje protivnetno proti raku na dojki. Zanimivo je tudi dejstvo, da uživanje dotičnih oreščkov pomaga pri ureditvi krvnega tlaka ter preprečujejo okvare pljuč zaradi onesnaženosti okolja. Med drugim pozitivno vplivajo na libido.

- Oglas -

Hranimo jih v zaprti posodi na temnem in suhem. Lahko jih jemo same ali pa dodamo k različnim jedem, kot so omake, solate, kosmiči, namazi in slaščice.

Ker so tako zelo sladkega, a po drugi strani milega okusa, jih hitro pojemo preveč. Sto gramov indijskih oreškov vsebuje več kot 500 kalorij, imajo pa tudi precej ogljikovih hidratov. Če jih pojeste preveč, se lahko tudi zredite. Pozorni bodite pri ponujanju le-teh otrokom, saj lahko pri njih izzovejo alergijske reakcije.

Bogat vir hranil

Indijski oreščki so bogat vir vitaminov in mineralov. V njih najdemo železo, magnezij, fosfor, cink, baker in antioksidante. Poleg tega so dober vir rastlinskih beljakovin in zdravih maščob, zaradi česar jih mnogi priporočajo kot enega izmed živil za uravnoteženo prehrano.

Koristi za zdravje srca

Indijski oreščki vsebujejo zdrave maščobe, ki lahko pomagajo pri zniževanju ravni slabega holesterola (LDL) in višanju dobrega holesterola (HDL). Redno uživanje indijskih oreščkov lahko prispeva k zmanjšanju tveganja za srčne bolezni.

- Oglas -

Indijski oreščki kot pomoč pri nadzoru telesne teže

Kljub visoki kalorični vrednosti lahko indijski oreščki lahko pomagajo pri nadzoru telesne teže. Visoka vsebnost beljakovin in vlaknin v indijskih oreščkih pomaga pri občutku sitosti, kar lahko prepreči prenajedanje.

Dobrobiti za kožo

Indijski oreščki so bogati z bakrom, ki spodbuja proizvodnjo kolagena in elastina, bistvenih za zdravje in elastičnost kože. Redno uživanje oreščkov lahko tako pomaga pri ohranjanju mladostne in sijoče kože.

Podpora za prebavni sistem

Zaradi visoke vsebnosti vlaknin indijski oreščki podpirajo prebavo in preprečujejo zaprtja. Vlaknine so ključnega pomena za zdravje prebavnega trakta in lahko pomagajo pri uravnavanju telesne teže.

Učinki na duševno zdravje

Magnezij v indijskih oreščkih lahko pomaga pri zmanjševanju stresa in izboljšanju razpoloženja, saj ima vlogo pri uravnavanju nevrotransmiterjev, ki so povezani z duševnim zdravjem.

Uporaba v kuhinji

Indijski oreščki so izjemno vsestranski tudi v kuhinji. Lahko jih uživamo surove ali pražene, jih dodajamo solatam, sladicam ali pa iz njih pripravimo rastlinsko mleko in sir za veganske recepte.

.
Prejšnji članek
Naslednji članek

NAJNOVEJŠE