Indijski oreščki za zdravje

Indijski oreščki vsebujejo ogromno koristnih snovi, obenem pa na telo vplivajo pomirjajoče, zato jih z lahkoto označimo kot najbolj zdrave oreščke na trgu. Potrebujete še kakšen razlog več, da jih za malico ne zgrabite kar celo pest?

Izvirajo iz Brazilije in so seme akažujevega (zimzelenega) drevesa. Imajo manj maščob kot ostali oreščki, poleg tega pa so to zdrave, nenasičene maščobe.

Indijski orešćki

Indijski oreščki so odličen vir antioksidantov, vitamina K, magnezija, fosforja, beljakovin, kalija, selena, cinka, bakra in železa.

Zakaj indijski oreščki?

Revija Food And Chemical Taoxicology je nekaj let nazaj poročala, da indijski oreščki preprečujejo okvare DNK v celicah dojk, kar deluje protivnetno proti raku na dojki. Zanimivo je tudi dejstvo, da uživanje dotičnih oreščkov pomaga pri ureditvi krvnega tlaka ter preprečujejo okvare pljuč zaradi onesnaženosti okolja. Med drugim pozitivno vplivajo na libido.

Hranimo jih v zaprti posodi na temnem in suhem. Lahko jih jemo same ali pa dodamo k različnim jedem, kot so omake, solate, kosmiči, namazi in slaščice.

Ker so tako zelo sladkega, a po drugi strani milega okusa, jih hitro pojemo preveč. Sto gramov indijskih oreškov vsebuje več kot 500 kalorij, imajo pa tudi precej ogljikovih hidratov. Če jih pojeste preveč, se lahko tudi zredite. Pozorni bodite pri ponujanju le-teh otrokom, saj lahko pri njih izzovejo alergijske reakcije.

DELI
Kaja Kovič
Nepoboljšljiva optimistka, ki ve, da se za boljši jutri začne delati že danes.