Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaSte izbirčni? Jejte, kar imate radi!

Ste izbirčni? Jejte, kar imate radi!

MORDA VAS ZANIMA

Kako lahko tudi izbirčni ljudje nadomestijo vitamine in minerale z alternativami hrane, katere ne marajo? Spodaj smo poiskali nadomestna živili za tista, ki jih preprosto ne marate uživati.

- Oglas -

Zdrava hrana

Vitamin D

Ne marate lososa ali rib na sploh? Privoščite si žitarice z mlekom.
Vitamin D ni prsotev v eliko živilih, zato moramo biti še posebej pozorni, da ga zaužijemo dovolj. Vitamin D pomaga telesu pri uporabi kalcija in fosforja za grajenje kosti, pomaga izboljšati imnunski sistem in zmanjšuje možnost obolelosti za rakom.

Kalcij

Ne marate mleka in mlečnih izdelkov? Poskusite tofu.
Kalcij je ključnega pomena za grajenje kosti v telesu, zato ga ne sme primanjkovati. Najbogatejši vir so sicer mlečni izdelki, zelo dobra alternativa pa je tofu pripravljen s kalcijevim sulfatom. Najdemo ga še v brokoliju in nekoliko v vloženih sardinah.

Kalij

Vam ni všeč okus banane? Zamenjajte jih s sladkim krompirjem.
Kalij igra pomembno vlogo pri pri prenosu signalov živčnega sistema.Sicer so banane najboljši naravni vir kalija, vendar če ne marate njihovega okusa, poskusite eno od alternativ. Z banano se lahko primerja sladki krompir, ki vsebije toliko kalija kot srednje velika banana. Nekaj kalija vsebujejo še bučke, krompir, špinača in rozine …

Vlaknine

- Oglas -

Če ne marate polnozrnatih izdelkov, jejte fižol.
Veliko ljudi na primer ne mara polnozrnatih testening oziroma ima rajši klasične. Sicer ob tem večjih izgub vitaminov in mineralov ni, velika razlika pa je v vnosu vlaknin. le-te pomagajo pri prebavi, imunskemu sistemu, zmanjšujejo holesterol v krvi … skratka vlaknine so ena izmed stvari, ki vzdržujejo ravnoveje v telesu. Fižol vsebuje zelo veliko vlaknin, zato je idelana hrana za vnos vlaknin v telo in nadomestilo za tiste, ki ne jedo polnozrnatih izdelkov.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×