Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
Zdravje & prehranaVitamin D: Skriti ključ do zdravja?

Vitamin D: Skriti ključ do zdravja?

MORDA VAS ZANIMA

Vitamin D, ki je pravzaprav hormon, saj ga telo samo sintetizira, je nujen za življenje, da pa ga lahko telo proizvede, potrebuje sončne žarke, saj ga je v hrani zanemarljivo malo. Ker pozimi in jeseni sončni žarki ne prodrejo v dovolj močni obliki do nas, je zdaj že nekaj časa jasno, da mora biti poleg hrane tudi vitamin D na jedilniku. A pozor. Tudi poleti, ko je sonca sicer na pretek, je vitamin D pogosto potrebno uživati.

- Oglas -

Vitamin D za zdravje

Skrivnostni vitamin D

Skrivnostni vitamin D se je izkazal za hormon. Je namreč edini vitamin, ki ga telo lahko proizvede tudi samo, in sicer s pomočjo obsevanja kože z ultravijolično svetlobo. Vitamin D potrebujemo vse življenje. Vsi. To postaja jasno zlasti zadnja leta, ko so se priporočila glede dnevnih vnosov tega tako imenovanega sončnega vitamina močno dvignila. Na dan naj bi človek povprečno pridobil 20 mikrogramov vitamina D. Že 10- do 15-minutno previdno izpostavljanje soncu 2- do 3-krat tedensko teoretično zadovolji človeške potrebe po vitaminu D. V aktivne oblike se pretvori v jetrih in ledvicah. Velja tudi, da je ključnega pomena za naše zdravje.

Pomanjkanje vitamina D

Mnoge bolezni in slaba zdravstvena stanja so povezana pomanjkanjem vitamina D v telesu. Posledično lahko slaba zdravstvena stanja odpravimo z dopolnjevanjem tega vitamina, ki je v lekarnah in specializiranih trgovinah dostopen v obliki kapljic ali tablet, najnovejša oblika pa je tudi sprej. Ločimo sicer med vitaminoma D2 in D3; slednji je učinkovitejši, čeprav so nekdaj menili, da sta si enakovredna.

Glavni vzrok za njegov primanjkljaj pa je, kot rečeno, pomanjkanje izpostavljenosti soncu v zmernih količinah, saj je prav to glavni vir vitamina D za večino ljudi. Dobimo ga sicer tudi s hrano, a zelo malo živil naravno vsebuje zadostno količino, pa naj gre za odraslega človeka ali otroka. Žal je situacija vsako leto slabša. Največ vitamina D v prehrani lahko sicer najdemo v ribjem olju, sardinah, lososu, tuni, mleku in mlečnih izdelkih.

Prejšnji članekStrupi v hiši
Naslednji članekOdkrili novo vrsto kameleona

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×