Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.
Zdravje & prehranaSpanec je pomemben

Spanec je pomemben

MORDA VAS ZANIMA

Znano je, da prespimo približno tretjino svojega življenja, s tem pa ni nič narobe, saj nam zadovoljitev potrebe po spanju omogoča večji uspeh v življenju.

- Oglas -

Mnogi med nami se ne zavedamo, da je spanje pomembno za ohranjanje lastnega telesnega ravnotežja. Med spanjem si naši možgani opomorejo od napornega delovnika, zato ima takrat telo čas, da se regenerira. Če je ta cikel prekinjen telo doživi neke vrste šok.

Ali ste tudi vi med tistimi, ki težko zaspijo?

Podatki kažejo, da zares spimo le 90 minut na noč in v tem času ne sanjamo – temu se reče globoki spanec. Mnogi od nas pa še do te faze ne pridemo, saj imamo probleme s tem, kako zaspati.

Strokovnjaki svetujejo, da pred spanjem poskrbite za naslednje stvari:

  • izključite vse električne naprave (to pomeni, da jih je potrebo izklopiti iz elektičnega omrežja
  • električne naprave, ki se ne napajajo iz električnega omrežja je potrebno odstraniti iz neposredne bližine (mobiteli ipd)

Moteči pa so lahko tudi naslednji faktorji:

  • Razne vrste prahu (cvetni, živalske dlake, prašni okraski, itd)
  • Strupi v stanovanju (kemikaljije, katere uporabljamo za vsakodnevno čiščenje prostorov škodljivo vplivajo na zdravje)
  • Elektrika (elektromagnetični impulzi motijo normalno delovanje telesa)
- Oglas -

Pozor! Vsi ki spite pri luči s tem ogrožate lastno zdravje. Strokovnjaki so ugotovili, da ljudje, ki spijo pri luči s tem preprečujejo nastajanje hormona  melatonina. Melatonin ni samo hormon, temveč tudi antioksidant, in to najmočnejši naravni razstrupljevalec, kateri nastaja, ko se začne spuščati mrak. Zadostna prisotnost tega hormona je povezana z mnogimi vlogami: pomirja, poveča se reakcijski čas, znižata se utrip srca in telesna temperatura in pojavi se občutek zaspanosti. Zato znanstveniki pravijo, da ta hormon prikliče spanec.

Prejšnji članekDaljši dnevi
Naslednji članekTeden temnega neba

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×