Spanec je pomemben

    Znano je, da prespimo približno tretjino svojega življenja, s tem pa ni nič narobe, saj nam zadovoljitev potrebe po spanju omogoča večji uspeh v življenju.

    Mnogi med nami se ne zavedamo, da je spanje pomembno za ohranjanje lastnega telesnega ravnotežja. Med spanjem si naši možgani opomorejo od napornega delovnika, zato ima takrat telo čas, da se regenerira. Če je ta cikel prekinjen telo doživi neke vrste šok.
    Podatki kažejo, da zares spimo le 90min na noč in v tem času ne sanjamo – temu se reče globoki spanec. Mnogi od nas pa še do te faze ne pridemo, saj imamo probleme s tem, kako zaspati. Strokovnjaki svetujejo, da pred spanjem poskrbite za naslednje stvari:

    • izključite vse električne naprave (to pomeni, da jih je potrebo izklopiti iz elektičnega omrežja
    • električne naprave, ki se ne napajajo iz električnega omrežja je potrebno odstraniti iz neposredne bližine (mobiteli ipd)

    Moteči pa so lahko tudi naslednji faktorji:

    • Razne vrste prahu (cvetni, živalske dlake, prašni okraski, itd)
    • Strupi v stanovanju (kemikaljije, katere uporabljamo za vsakodnevno čiščenje prostorov škodljivo vplivajo na zdravje)
    • Elektrika (elektromagnetični impulzi motijo normalno delovanje telesa)

    Pozor! Vsi ki spite pri luči s tem ogrožate lastno zdravje. Strokovnjaki so ugotovili, da ljudje, ki spijo pri luči s tem preprečujejo nastajanje hormona  melatonina. Melatonin ni samo hormon, temveč tudi antioksidant, in to najmočnejši naravni razstrupljevalec, kateri nastaja, ko se začne spuščati mrak. Zadostna prisotnost tega hormona je povezana z mnogimi vlogami: pomirja, poveča se reakcijski čas, znižata se utrip srca in telesna temperatura in pojavi se občutek zaspanosti. Zato znanstveniki pravijo, da ta hormon prikliče spanec.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    2 KOMENTARJI

    1. Pred spanjem priporočam, da dobro prezračite spalnico. Pozimi je dovolj le za nekaj minut odpreti vsa okna. Meni osebno se je spanec z to metodo močno popravil.

    Comments are closed.