fbpx
Domov Zdravje & prehrana Hrana za možgane

Hrana za možgane

Bi radi, da so vaši možgani vedno v formi? Nove raziskave kažejo, da imajo ljudje, ki jedo veliko sadja, zelenjave in rib boljše mentalne sposobnosti.

- Oglas -

Hrana za možgane

Tisti, ki so imeli na testiranjih v krvi več vitaminov B, C, D, E in omega-3 maščobnih kislin, so dosegali boljše rezultate pri reševanju testov. Tisti, ki so pred tem jedli procesirano hrano in več nezdravih maščob (torta, piškoti, krofi, fommes frites), so na testih dosegli slabše rezultate, kar pomeni, da ta hrana ni dobra za naše male sive celice.

In katera hrana vsebuje dovolj teh snovi?

  • Omega-3: losos, skuša, oreščki
  • B vitamin: polnozrnati kruh, žitarice, oreščki, mlečni izdelki
  • C vitamin: sadje in zelenjava
  • E vitamin: oreščki, semena, nekatera olja
  • D vitamin: ribje olje, žitarice s sadjem, jajčni rumenjak
- Oglas -
- Oglas -
- Oglas -
- Oglas -
- Oglas -

Preberi tudi

- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×