Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.
Zdravje & prehranaHrana za možgane

Hrana za možgane

MORDA VAS ZANIMA

Bi radi, da so vaši možgani vedno v formi? Nove raziskave kažejo, da imajo ljudje, ki jedo veliko sadja, zelenjave in rib boljše mentalne sposobnosti.

- Oglas -

Hrana za možgane

Tisti, ki so imeli na testiranjih v krvi več vitaminov B, C, D, E in omega-3 maščobnih kislin, so dosegali boljše rezultate pri reševanju testov. Tisti, ki so pred tem jedli procesirano hrano in več nezdravih maščob (torta, piškoti, krofi, fommes frites), so na testih dosegli slabše rezultate, kar pomeni, da ta hrana ni dobra za naše male sive celice.

In katera hrana vsebuje dovolj teh snovi?

  • Omega-3: losos, skuša, oreščki
  • B vitamin: polnozrnati kruh, žitarice, oreščki, mlečni izdelki
  • C vitamin: sadje in zelenjava
  • E vitamin: oreščki, semena, nekatera olja
  • D vitamin: ribje olje, žitarice s sadjem, jajčni rumenjak

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×