Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaKoristni nasveti za zdrave možgane

Koristni nasveti za zdrave možgane

MORDA VAS ZANIMA

Skrb za zdrave možgane je ena najboljših investicij v zadovoljno starost, ki vam bo omogočala čim več samostojnosti. Tako kot sicer pri zdravju ima tudi tu velik vpliv na zmanjševanje tveganja za številne bolezni prehrana, ki jo uživamo …

Uživajte čim več protivnetnih živil

- Oglas -

Kronična vnetja v telesu naj bi bila povezana tudi s številnimi kognitivnimi težavami oziroma boleznimi, ki pogosto prizadenejo možgane, predvsem v zrelih letih. S tem imamo v mislih predvsem t. i. nevrodegenerativne bolezni, med katerimi je verjetno najbolj znana Alzheimerjeva bolezen. Pomemben element skrbi za zdrave možgane je tako zagotovo uživanje protivnetnih živil. Sem sodijo na primer borovnice, špinača, temna čokolada ipd. Še posebej pomembne pa so začimbe, kot sta kurkuma in ingver.

Vaša prehrana naj vsebuje veliko antioksidantov

Niste povsem prepričani, kaj so antioksidanti? Zelo preprosta razlaga bi bila ta, da gre za snovi, ki preprečujejo oksidativni stres v telesu. Nevarnost za oksidativni stres obstaja predvsem v primeru prevelikega števila prostih radikalov, proti katerim se stalno borijo antioksidanti. Oksidativni stres lahko močno prizadene tudi možgane, zato je za njihovo zaščito pomembno, da v prehrano vključite čim več živil, bogatih z antioksidanti. Najboljši viri so zagotovo različne vrste sadja in zelenjave. Veliko antioksidantov najdemo tudi v stročnicah in polnovrednih žitih. Med napitki pa po vsebnosti antioksidantov zagotovo še posebej izstopa zeleni čaj.

Ne pozabite na maščobne kisline omega-3

Zelo pomembno vlogo pri zaščiti možganov pred poškodbami imajo nedvomno maščobne kisline omega-3. Med drugim tudi zaradi dejstva, da so znane po protivnetnem delovanju. Poleg tega maščobne kisline omega-3 omogočajo boljšo komunikacijo med možganskimi celicami. Pomanjkanje teh izjemno pomembnih vrst maščob lahko na primer poveča težave z zbranostjo ali tveganje za depresijo.

Izogibajte se hitri hrani in aditivom

Zdrava prehrana ne pomeni samo dodajanja, ampak pogosto tudi odvzemanje določenih skupin hrane. Nič drugače ni v primeru, ko govorimo o prehrani, koristni za naše možgane. Izogibajte se predvsem enostavnim sladkorjem, živilom iz bele moke, transmaščobam, živalskim izdelkom in močno procesirani hrani, polni umetnih aditivov. Vsa našteta živila namreč povzročajo vnetja v telesu.

Naučite se ustreznega obvladovanja stresa

- Oglas -

Pogost stres pušča posledice tudi na naših možganih. Previsoke količine kortizola povzročajo vnetja in so lahko strupene za nevrone v naših možganih. Zaradi stresa pa lahko začne telesu primanjkovati tudi snovi, ki so ključne za ohranjanje dobrega zdravja naših možganov oziroma za njihovo optimalno delovanje. Ne čakajte torej na jutri, ampak še danes poiščite tehnike, ki vam pomagajo pri sprostitvi, in bodite nato dosledni pri njihovem izvajanju.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×