Poletni horoskop 2022

Kaj si lahko obetate od tokratnega poletja? Vam bodo zvezde naklonjene ali se morate pripraviti na specifične izzive? Odgovori vas čakajo v poletnem horoskopu 2022 …

Eko poroka: 5 nasvetov za okolju prijaznejše poročno slavje

Poroke so namreč pogosto zelo obremenjujoče za okolje. Vendar pa lahko na srečo organizirate prečudovito »eko poroko«.

Je pridobivanje kilogramov po menopavzi zares neizbežno?

Pogosto slišimo, da je menopavza skorajda neizbežno povezana s pridobivanjem kilogramov.

5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...
Zdravje & prehranaMagnezij – naravna rešitev za različne težave s spanjem

Magnezij – naravna rešitev za različne težave s spanjem

MORDA VAS ZANIMA

Težave s spanjem imajo izjemno negativen vpliv na človekovo zdravje, počutje in storilnost. Za mnoge ni dovolj, da se odpovedo kofeinu in drugim snovem, ki lahko otežujejo kvaliteten spanec, ampak potrebujejo dodatno pomoč, da prekinejo začaran krog, v katerem so se znašli. Seveda pa to ne pomeni, da so edina rešitev uspavala, saj imajo ta, kot je znano, ogromno stranskih učinkov in lahko na dolgi rok vaše težave še poslabšajo. Zelo učinkovita naravna rešitev za premagovanje težav s spanjem je magnezij. Povečan vnos tega izjemno pomembnega minerala je lahko natanko tista rešitev, ki jo iščete.

- Oglas -

Umiritev telesa in uma

Da bi lahko zaspali, se morata najprej umiriti tako vaše telo kot um. Magnezij vpliva na nevrotransmiterje oziroma živčne prenašalce in vam tako pomaga pri umiritvi. Veže se na t. i. GABA-receptorje (GABA oz. γ-aminomaslena kislina je najpomembnejši inhibitorni nevrotransmiter v osrednjem živčevju in obenem nevrotransmiter, ki je odgovoren za umiritev živčne aktivnosti, zato se pogosto uporablja tudi v uspavalih). Poleg tega je magnezij pomemben za tvorbo melatonina, hormona, ki uravnava naše cikle spanja in budnosti . Zaradi pozitivnega vpliva na umiritev vašega živčnega sistema vam lahko tako magnezij posredno močno pomaga pri tem, da lažje in hitreje zaspite.

Boljša kvaliteta spanja

Magnezij pa ni koristen le za vse, ki težko zaspite, ampak vam pomaga tudi pri izboljšanju kvalitete samega spanca. Ni namreč pomembno le to, kako dolgo spite, ampak je bistveno tudi vprašanje, kako kvaliteten je vaš spanec. Za to, da se resnično spočijete, je nujen globok in miren spanec. Rezultati eksperimentalnih študij, v katerih so eni skupini udeležencev dajali placebo, drugi pa magnezij, so razkrili, da lahko magnezij bistveno pripomore h kakovosti spanca. Z uživanjem magnezija se je v telesu povečala raven melatonina in renina, še enega za kvaliteto spanja zelo pomembnega hormona.

Pomoč pri anksioznosti in depresiji

Tako anksioznost kot depresija lahko negativno vplivata na dolžino in kvaliteto vašega spanca. Magnezij lahko v obeh primerih omili negativne simptome, ki jih doživljate, in s tem pripomore k boljšemu spancu. Tako lahko magnezij pomaga tudi ljudem, pri katerih je nespečnost povezana z razpoloženjskimi motnjami. Prav pri posameznikih z anksioznostjo in depresijo naj bi bilo namreč pogosteje prisotno pomanjkanje magnezija, zato se domneva, da je to lahko eden od dejavnikov, ki vpliva na razvoj težav. Z uživanjem magnezija v večjih količinah lahko tako »ubijete dve muhi na en mah«.

Skupine, ki so nagnjene k pomanjkanju magnezija

- Oglas -

V določenih primerih obstaja povečana verjetnost, da pride do pomanjkanja magnezija, ki lahko vpliva tudi na motnje spanje. Pomanjkanje magnezija je tako zelo pogosto pri ljudeh, ki imajo prebavne težave oziroma bolezni, ki otežujejo normalno absorpcijo vitaminov in mineralov. Prav tako prihaja do pomanjkanja magnezija v telesu pogosteje pri ljudeh z diabetesom, saj naj bi bila odpornost celic na inzulin povezana z večjo izgubo magnezija. Velikokrat imajo težave s pomanjkanjem magnezija tudi ljudje, ki uživajo prekomerne količine alkohola, do pomanjkanja pa pogosto prihaja tudi pri starostnikih. Če torej spadate v katero izmed omenjenih skupin, morate biti še posebej pozorni na zadosten vnos magnezija, s hrano ali v obliki prehranskih dopolnil. S tem lahko preprečite ali odpravite težave s spanjem in se obenem izognete številnim drugim zapletom, povezanim s pomanjkanjem magnezija.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×