Krvna skupina A

    Kot posamezniki s krvno skupino A se ob vstopu v enaindvajseto stoletje soočate z izzivi, ki se pojavljajo v daljavi in so veliko kompleksnejši, kot bi si vaši predniki sploh lahko zamišljali. Številni nevrokemijski dejavniki v genetski dispoziciji ljudi s krvno skupino A dajejo prednost strukturiranemu, ritmičnemu in harmoničnemu življenju, ki ga obkroža pozitivna, spodbujajoča skupnost. Vznemirjajoč tempo in povečan občutek izoliranosti, ki ju občuti tolikšno število ljudi v današnji družbi, pogosto otežujeta dosego teh potreb.

    Ljudje s krvno skupino A služijo kot najboljši primer za izjemno močno medsebojno povezanost med umom in telesom. To je bilo izjemno pomembno za premik stran od lovstva ter preskrbovanje za gradnjo in rast. Vendar pa bolj ponotranjen odnos ljudi s krvno skupino A do stresa, ki je vašim prednikom služil tako dobro, lahko predstavlja izziv za sodobnega človeka s to krvno skupino. Z dnevnim kopičenjem faktorjev stresa si je težko ponovno opomoči, potem ko so stresni hormoni pri ljudeh s krvno skupino A že narasli. Posledice kroničnega stresa se jasno izražajo pri profilu ljudi s krvno skupino A, ki imajo povišano dovzetnost za kardiovaskularne bolezni in raka. Pri ljudeh s krvno skupino A je ohranjevanje ravnovesja stresnih hormonov morda najpomembnejša stvar, ki jo lahko ti ljudje naredijo za svoje zdravje.

    Ključni faktor v evoluciji krvne skupine A nas vodi do boja za preživetje dolgo časa nazaj, ko je zaloga mesa hitro kopnela. Potem ko so ljudje izčrpali ogromne črede v Afriki, so se iz svojega prvobitnega doma premaknili v Evropo in Azijo ter sčasoma postali vsejedci, s čimer so izravnali omejeno razpoložljivost mesa. Prilagoditve, ki so jih izzvali predstavniki s krvno skupino A, so bile osnovani na potrebi, da v celoti uporabijo hranilne snovi in vire ogljikovih hidratov. Te biološke prilagoditve lahko opazimo še danes v prebavni strukturi ljudi s krvno skupino A. Nizke ravni klorovodikove (solne) kisline v želodcu in visoke ravni črevesnih disaharidov dovoljujejo učinkovitejšo prebavo ogljikovih hidratov. To so prav tisti dejavniki, zaradi katerih sta oteženi prebava in presnova živalskih beljakovin in maščobe.

    Občutljivo hormonsko ravnovesje ljudi s krvno skupino A, ki vključuje vselej prisotne vplive visokih ravni kortizola, vas naredi dovzetnejše za sladkorno bolezen, srčne bolezni in raka, vendar ni vse tako črno: ljudje s krvno skupino A lahko znatno minimalizirajo vse dejavnike tveganja, ki so povezani s to krvno skupino, tako da zgolj sledijo predpisani prehrani in receptom za krvno skupino A.

    PREBERITE TUDI:  Vsestranski cimet

    Recepti za krvno skupino A, ki predstavljajo proaktivno mešanico strategij za življenjski slog, hormonskih stabilizatorjev, vadbenih terapij in posebnih napotkov za prehrano, bodo maksimirali vaše zdravje, zmanjšali vaše naravne dejavnike tveganja in vam pomagali pri premagovanju bolezni. Rezultati: visok nastop, mentalna jasnost, večja vitalnost in podaljšano življenjsko obdobje.

    Recepti za krvno skupino A

    Recepti za krvno skupino A so kombinacija dietne in vedenjske terapije ter terapije prilagajanja na okolje, ki vam bodo pomagale, da živite pravilno glede na svojo krvno skupino.

    • STRATEGIJE ZA ŽIVLJENJSKI SLOG, s katerimi boste strukturirali svoje življenje okrog zdravja in dolgoživosti;
    • PRILAGOJENE STRATEGIJE ZA ŽIVLJENJSKI SLOG za otroke, starejše in nesekretorje;
    • EMOCIONALNI REGULATORJI in blažilci stresa;
    • SPECIALIZIRAN DIETNI NAČRT: seznam 1 za maksimalno zdravje;
    • CILJNO USMERJEN DIETNI NAČRT: seznam 2 za premagovanje bolezni;
    • INDIVIDUALIZIRANE TERAPIJE za kronične bolezni;
    • TERAPEVTSKI PROGRAM DODATKOV za dodatno pomoč.

    Ključi za krvno skupino A

    • Negujte kreativnost in izražanje v svojem življenju.
    • Vzpostavite konsistenten dnevni urnik.
    • V posteljo ne pojdite kasneje kot ob enajstih zvečer in spite osem ur ali več. Ne poležavajte v postelji. Takoj ko se zbudite, začnite migati!
    • Vsak delovni dan si vzemite vsaj dva odmora po dvajset minut. Obravnavajte ju kot minidopust. Ta čas porabite za meditacijo in razmišljanje.
    • Ne spuščajte obrokov.
    • Jejte več beljakovin na začetku dneva in manj ob koncu.
    • Ne jejte, kadar ste nervozni.
    • Načrtujte manjše, pogostejše obroke (šest obrokov namesto treh).
    • Vsaj trikrat na teden se priključite tridesetminutni do petinštiridesetminutni vadbi za sproščanje.
    • Načrtujte redne preiskave za srčne bolezni in preprečevanje raka.
    • Za boljšo prebavo vedno temeljito prežvečite svojo hrano. Nizka želodčna kislina namreč otežuje vašo prebavo.

    Sledijo smernice, kako izgraditi načrt za življenjski slog, ki bo maksimiral zdravje in dolgoživost ljudi s krvno skupino A.

    Prestavite svojo štiriindvajseturno uro

    Ker kortizol, rast kosti in imunska funkcija ter številne druge biološke funkcije delujejo na štiriindvajseturnem cirkadiadnem ritmu, morate biti pazljivejši pri uravnavanju rednega urnika ter ustvariti izpostavljanje močni svetlobi ali soncu med šesto in osmo uro zjutraj ali pa regulirati svetlobo v okolju, kjer spite. Prav tako so v preteklosti uporabljali dva dodatka za ponovno nastavljanje ritma: dobro poznani melatonin in manj poznana oblika vitamina B12, ki se imenuje metilkobalamin.

    PREBERITE TUDI:  Razlogi, zakaj telovaditi že zjutraj

    Najblažji in najučinkovitejši način, kako prestaviti fazo v človeškem cirkadiadnem ritmu, je, da uporabite kombinacijo izpostavljenosti močni svetlobi in metilkobalamin. Metilkobalamin pravzaprav pomaga močni svetlobi, da opravi svojo nalogo. Metilkobalamin prav tako izboljšuje kvaliteto vašega spanja in vam pomaga, da se ob prebujenju počutite sveže. Četudi metilkobalamin ne vpliva na celotno raven kortizola, lahko pomaga pri prelaganju vrhuncev izločanja kortizola ter pripomore, da svojo kortizolno uro znova naravnate pravilno.

    Jejte pravilno za moč in ravnovesje

    Poleg tega da jeste pravilno za krvno skupino A, bodite še posebej pozorni na naslednje napotke, ki pomagajo ohraniti stresne ravni v ravnovesju.

    • Omejite uživanje sladkorja, kofeina in alkohola. To so kratkoročne rešitve, ki navsezadnje zvišajo stres in upočasnijo vaš metabolizem. Ena skodelica kave oziroma ena skodelica na vsakih šest ur je po navadi sprejemljiva za ljudi s krvno skupino A. Ta količina ne spodbudi tolikšnega stresnega odziva. Najbolj vpliva na kateholamine, ki so za ljudi s to krvno skupino enostavneje odpravljeni. Če pijete kavo, bodite pozorni in omejite hrano, ki vsebuje kofein. Preveč kofeina bo pospešilo kortizolni odziv.
    • Ne jejte premalo in ne izpuščajte obrokov. Če ste med posameznimi obroki lačni, jejte primerne prigrizke za svojo krvno skupino. Izogibajte se dietam z malo kalorijami. Ne pozabite, da je pomanjkanje hrane izjemen stresni dejavnik. Zvišuje ravni kortizola, upočasnjuje metabolizem, spodbuja shranjevanje maščob in izčrpa zdravo mišično maso.
    • Jejte uravnotežen zajtrk, ki vsebuje več živil z beljakovinami. Za ljudi s krvno skupino A bi zajtrk moral veljati za »kraljevi obrok«, še posebej, če želite shujšati. Je najpomembnejši obrok v dnevu za uravnavanje vaših metaboličnih potreb in odziva na stres. Zjutraj jejte kakor kralj in zvečer kot berač.
    • Manjši, pogostejši obroki bodo delovali zoper prebavne težave, katerim botruje nizka želodčna kislina. Ne jejte, kadar ste živčni ali zaradi tega, ker se živčni. Vaš želodec sproži prebavni proces s kombinacijo prebavnih izločanj in mišičnih krčev, ki mešajo hrano z njimi. Ko imate nizke ravni prebavnih izločanj, hrana rada ostane dlje v želodcu. Poleg tega bodite pozorni, kadar kombinirate živila. Hrano boste prebavili in presnovili učinkoviteje, če se izognete uživanju škrobov in beljakovin v istem obroku. Uporaba prebavnih grenčic, ki jih zaužijete trideset minut pred obrokom, vam lahko prav tako pomaga, da pospešite svojo prebavo.
    PREBERITE TUDI:  Naravno nad depresijo

    Proti stresu se borite s pravimi dodatki

    Kadar ste pod izjemnim mentalnim, čustvenim ali fizičnim stresom, so nekateri dodatki še posebno pomembni za ljudi, ki imajo krvno skupino A.

    VITAMIN C. Dokazi potrjujejo, da vitamin C, če ga zaužijete v večjih količinah od 500 mg dnevno, deluje kot zaviralec visokega kortizola, kadar ste izpostavljeni izjemnemu stresu.

    VITAMINI B. Ljudje s krvno skupino A morajo za optimalni odziv na stres prejeti dodatne količine vitaminov B1, B5 in B6 (prav tako zagotovite, da prejmete dovolj vitamina B12, če je vaša prehrana povsem vegetarijanska). Vitamina B1 in B6  pomagata izboljšati kortizolno delovanje nadledvične žleze, sočasno pa normalizirata ritmično aktivnost žleze. Stres v skorajda vseh oblikah terja večjo količino vitamina B5, saj poveča pretirano reakcijo in izčrpanost v času stresa.

    CINK. Okrog 15 do 25 mg tega dodatka lahko znižuje kortizol.
    TIROZIN. Tirozin je aminokislina, ki je najprimernejša v stanju akutnega stresa. Izjemno prepričljive raziskave kažejo, da uživanje 3 do 7 gramov tirozina pred stresnimi okoliščinami znatno zmanjšuje akutne vplive stresa in utrujenost pri nastopu.

    FOSFATIDILSERIN. Fosfatidilserin, ki ga najdemo v sledeh lectina, pomaga pri delovanju osi HPA za olajšanje stresa. (Opomba: potrebnih je 400 do 800 mg za dosego rezultata, ta dodatek pa je izjemno drag.)

    RASTLINSKI STEROLI IN STEROLINI.    Rastlinski steroli in sterolini spadajo med fitokemiklije, ki jih po navadi pojmujemo kot rastlinske »maščobe«. S kemijskega vidika so zelo podobne holesterolu, vendar imajo očitno adaptogensko biološko aktivnost. Še posebej preprečujejo ovirano delovanje imunskega sistema v času stresa in pomagajo normalizirati ravni kortizola in hormona DHEA. Knjigo načini zdravega življenja za 4 krvne skupine lahko naročite pri založbi cangura.com.

    Preberite profil svoje krvne skupine:


    Profil krvne skupine 0
    Profil krvne skupine A
    Profil krvne skupine B
    Profil krvne skupine AB

    Povejte svoje mnenje - kometirajte