Krvna skupina B

    Kot posameznik s krvno skupino B imate genetski potencial za izjemno prilagodljivost, prav tako pa imate sposobnost, da »cvetite« v spremenljivih okoljih. Za razliko od predhodnic vaše krvne skupine, torej krvnih skupin 0 in A, ki sta zavzeli svoje mesto na nasprotnih bregovih vsakega spektra, je vaš položaj bolj fluiden kot stacionaren, poleg tega pa ste se zmožni pomikati v eno ali drugo smer kontinuuma.

    Zlahka lahko opazimo, kako je ta fleksibilnost služila prvim predstavnikom krvne skupine B, ki so morali uravnovesiti dvojni sili živalskega in rastlinskega kraljestva. Istočasno je lahko za ljudi s krvno skupino B precejšen izziv, da uravnovesijo oba pola ter so izjemno občutljivi na posledice, kadar padejo izven ravnovesja.

    Največji izzivi, ki lahko stopijo na pot optimalnemu zdravju posameznikov s krvno skupino B, vključujejo nagnjenje, da v obdobju stresa proizvedejo večje količine kortizola, kot je sicer normalno. Poleg tega so občutljivi na nekatere lektine, ki jih najdemo v določenih vrstah hrane in so specifični za krvno skupino B. To vodi k vnetju in večjemu tveganju za razvoj sindroma X, prav tako pa so dovzetni za počasi razvijajoče se in dolgotrajne viruse, kot so na primer virusi, ki so odgovorni za multiplo sklerozo, sindrom kronične utrujenosti (SKU) in lupus ter so ranljivi za avtoimunske bolezni. Poleg tega pa idiosinkratične etnične in rasne variacije terjajo drugačne strategije.

    Če bi posplošil, bi dejal, da ima zdrav posameznik s krvno skupino B, ki živi zdravo glede na svojo krvno skupino, manj dejavnikov tveganja za bolezni in je bolj fizično zdrav ter mentalno uravnotežen kot predstavnik katere koli druge krvne skupine. Ljudje s krvno skupino B imajo pogostokrat izjemno zmožnost prilagajanja na višino in so, vsaj po statistiki sodeč, najvišji izmed predstavnikov krvnih skupin. Recepti za krvno skupino B so kombinacija prehrambnih, vedenjskih in okoljskih terapij, ki vam bodo pomagale, da živite pravilno glede na svojo krvno skupino.

    Recepti za krvno skupino B

    Recepti za krvno skupino B so kombinacija dietne in vedenjske terapije ter terapije prilagajanja na okolje, ki vam bodo pomagale, da živite pravilno glede na svojo krvno skupino.

    • STRATEGIJE ZA ŽIVLJENJSKI SLOG, s katerimi boste strukturirali svoje življenje okrog zdravja in dolgoživosti,
    • PRILAGOJENE STRATEGIJE ZA ŽIVLJENJSKI SLOG za otroke, starejše in nesekretorje,
    • EMOCIONALNI REGULATORJI in blažilci stresa,
    • SPECIALIZIRAN DIETNI NAČRT: seznam 1 za maksimalno zdravje,
    • CILJNO USMERJEN DIETNI NAČRT: seznam 2 za premagovanje bolezni,
    • INDIVIDUALIZIRANE TERAPIJE za kronične bolezni,
    • TERAPEVTSKI PROGRAM DODATKOV za dodatno pomoč.
    PREBERITE TUDI:  Razstrupljevalni napitek iz ingverja, limoninega soka in kumar

    Ključi za krvno skupino B

    • Vizualizacija je izjemno močna tehnika za ljudi s krvno skupino B. Če si nekaj lahko predstavljate, to lahko dosežete.
    • Odkrije zdrave načine, kako izraziti svojo nekonformistično plat.
    • Vsaj dvajset minut na dan preživite ob neki kreativni nalogi, ki zahteva vašo popolno pozornost.
    • V posteljo ne pojdite po enajsti uri zvečer in spite osem ur ali več.
    • Za sproščanje med odmori uporabljajte vizualizacijo.
    • Vključite se v skupnostno, okoliško ali drugo skupinsko aktivnost, ki vas navdaja s pomembno povezanostjo z neko skupino. Ljudje s krvno skupino B so že po naravi izjemni »tvorci socialne mreže«.
    • Bodite spontani.

    Svoje življenje za zdravo in dolgo življenje posameznika s krvno skupino B strukturirajte tako, da pri svojem življenjskem slogu naredite naslednje prilagoditve.

    Jejte pravilno za moč in ravnotežje

    Ljudje, ki imajo krvno skupino B, si s posamezniki, ki imajo krvno skupino A, deloma delijo nagnjenje za visoke količine kortizola. Poleg pravilnega prehranjevanja glede na krvno skupino B bodite še posebej pozorni na sledeče napotke, s katerimi boste kortizolne ravni lahko ohranjali v ravnovesju.

    • Tek po ogljikovih hidratih zmanjšajte tako, da jeste šest manjših obrokov na dan namesto treh večjih.
    • Kadar se počutite utrujeni, jejte nekaj z beljakovinami.
    • Ne jejte premalo in ne spuščajte obrokov, še posebej, če trošite veliko energije ob telovadbi. Pomanjkanje hrane predstavlja izjemen stres.
    • Načrtujte vnaprej, da imate za kratek energijski obrok hrano pri roki. To je še posebno pomembno, če ste »v pogonu« čez dan. Precej težko je najti hrano na poti, ki ni bogata s sladkorjem, pšenico ali koruzo.

    Ubogajte svoj cirkadiadni ritem

    Ugotovil sem, da je eden najboljših načinov, kako se posamezniki s krvno skupino B spopadajo s stresom, ta, da načrtujejo vnaprej. To je povsem smiselno, saj je eden izmed ključev za regulacijo kortizola prav ohranjanje štiriindvajseturnega cirkadiadnega ritma. Svoj dnevni urnik lahko nastavite ponovno ali pa ustvarite izpostavljenost svetlim, celotnim spektrom svetlobe ali soncu med šesto in osmo uro zjutraj ali pa lahko regulirate svetlobo v okolju, kjer spite. Pri ponovnem nastavljanju ritmov sta prav tako pomagala dva dodatka: dobro poznani melatonin in malo manj poznana oblika vitamina B12, ki se imenuje metilkobalamin.

    Najblažji in najučinkovitejši način za premikanje faz človeškega cirkadiadnega ritma je uporabljanje kombinacije, ki narekuje izpostavljenost močni svetlobi in metilkobalaminu. Enostavno povedano: metilkobalamin pomaga močni svetlobi, da opravi svojo nalogo. Metilkobalamin prav tako izboljša kvaliteto vašega spanja in vam pomaga, da se ob prebujenju počutite sveže. Četudi metilkobalamin ne vpliva na celotno raven kortizola, lahko pripomore časovno prestaviti doseganje vrhuncev izločanja kortizola, pri čemer pomaga, da kortizolno uro ponovno naravnate pravilno.

    PREBERITE TUDI:  Živila, ki znižujejo krvni pritisk

    Prepoznajte svoje nagibe

    Raziskave so pokazale, da so ljudje s krvno skupino B nagnjeni k izražanju vzorcev tako imenovane »B-skupine vedenja«. Ljudje, ki izkazujejo te vrste vzorcev, so bolj ravnodušne narave. Vznemirjenja so zmožni vzeti vnemar, ves čas delujejo v skladu s svojimi prioritetami in razumejo svoje omejitve. So manj zagnani kot ljudje z drugimi krvnimi skupinami in si vedno vzamejo čas za počitek.

    Ljudje, ki imajo krvno skupino B, imajo očitno neverjetno zmožnost zmanjševanja stresa tako, da prakticirajo vizualizacijske tehnike in tehnike za sproščanje. V svoji praksi nisem nikdar poskušal zdraviti pacienta s krvno skupino B z visokim krvnim tlakom tako, da sem predpisal zdravila, temveč sem najprej predlagal, naj pacient poskusi z izvajanjem sproščujočih vaj in vizualizacijo. Pri nadziranju vsesistemskih bioloških neravnovesij pri ljudeh s to krvno skupino so preproste vizualizacijske tehnike v večini primerov delovale enako dobro ali celo bolje kakor zdravila ali druge intervencije. Morda je lastnost ljudi s krvno skupino B, da ta orodja izrabljajo toliko učinkoviteje kot posamezniki z drugimi krvnimi skupinami, povezana z njihovo posebno zmožnostjo, da učinkovito modulirajo učinke, ki izvirajo iz komunikacije dušikovega oksida med njihovimi telesnimi sistemi. Na primer: oseba s krvno skupino B, ki mora nadzorovati svoj krvni tlak, lahko s pomočjo vizualizacije doseže nevrološko ravnovesje, ki nato preko dušikovega oksida odpošlje sporočilo krvnim žilam, naj bodo manj spastične.

    Kadar ljudje s to krvno skupino ne morejo ohraniti bistvenega kemijskega ravnovesja, brez odložitve trpijo za posledicami svojih naravno visokih ravni kortizola. Ljudje s krvno skupino B v obdobju maladaptacije postanejo izjemno utrujeni, depresivni in jim primanjkuje motivacije. Morda je to razlog, zakaj jih japonska popularna psihologija opredeljuje kot »lenuhe«. Številni moji pacienti, ki trpijo za sindromom kronične utrujenosti (SKU), imajo krvno skupino B.

    Ljudje s krvno skupino B so čustveno kompleksnejši kot predstavniki drugih krvnih skupin, pri čemer morda odražajo nekakšno ravnovesje med krvnima skupinama 0 in A. Pogosto veljajo za nekonvencionalne mislece, katerim je neudobno ob konvencionalnih pravilih.

    Razmislite, ali morda ustrezate kateri koli osebnostni karakteristiki, ki so jih raziskovalci označili kot tipičnejše za vašo krvno skupino, še posebej nagnjenje, da vas pritegne nekonvencionalno, da se počutite neudobno ob rigidnih pravilih in da ste nepotrpežljivi z linearnim razmišljanjem. Vprašajte se, ali izražate tendenco, da ste hitro brezvoljni in postanete letargični in brez motivacije, kadar so stvari nekoliko težavnejše, kot ste pričakovali. Nikakor vas ne poskušam »etikirati«. Vaša osebnost je povsem individualna in genetske predispozicije predstavljajo zgolj delček slike. Morda pa bi vseeno premislili, kaj te ugotovitve pomenijo za vas. Po mojih izkušnjah omenjena prototipska vedenja po navadi nastopijo še najizraziteje tedaj, ko je odpornost nizka, raven stresa pa visoka.

    PREBERITE TUDI:  Glivične okužbe nohtov: Z naravnimi sredstvi nad glivice

    Uporabljajte meditacijo in vizualizacijo

    Ljudje s krvno skupino B imajo neverjetno sposobnost, da s pomočjo meditacije in vizualizacije znižajo raven stresa. Izmed vseh meditativnih tehnik je bila transcendentalna meditacija (TM) še v največji meri predmet preučevanj zaradi svojih protistresnih vplivov. Dokazi govorijo, da ravni kortizola med meditacijo upadejo – še posebno pri dolgoročnih praktikantih – in ostanejo nekoliko nižji tudi po meditaciji.

    Dihanje predstavlja ključni del meditacije. Ni presenetljivo, da je tehnika, imenovana »izmenično dihanje skozi nosnici« (ang. alternate nostril breathing), izjemno močno orodje pri nadzorovanju vaše fiziologije. Dihanje skozi levo nosnico spodbuja bolj sproščujoč vpliv oziroma pomirja simpatično aktivnost, medtem ko dihanje skozi desno nosnico spodbuja porast parasimpatične aktivnosti. Tehnika izmeničnega dihanja skozi nosnici proizvede relativno ravnovesje med simpatičnim in parasimpatičnim živčevjem ter predstavlja izvrsten ukrep pri bojevanju zoper stres.

    Proti stresu se borite s pravimi dodatki

    Prehrana za krvno skupino B ponuja bogato raznolikost vseh potrebnih vitaminov in mineralov. Kadar pa ste vendarle pod izjemnim psihološkim ali mentalnim/čustvenim stresom, so lahko nekateri dodatki koristni:
    VITAMIN C. Dokazi potrjujejo, da je uživanje vitamina C v količinah, ki so večje od priporočenih dnevnih odmerkov, in ob izpostavljenosti izjemnemu stresu potrebno za optimalno podporo delovanja nadledvičnih žlez ter za zaviranje visokega kortizola. Bodite pozorni: skorajda vsi dodatki vitamina C so narejeni iz gensko spremenjene koruze, zato preverite sestavine.

    VITAMINI B. Vitamina B1 in B6 sta pomembna, saj pomagata izboljšati kortizolno delovanje nadledvičnih žlez ter sočasno normalizirata ritmično aktivnost žleze. Pomanjkanje vitamina B5 resno ogroža delovanje nadledvične skorje (ki je odgovorna za produkcijo kortizola). Stres v skorajda vseh oblikah še dodatno oteži vaše stanje vitamina B5, saj bo ta vitamin omogočil, da se vaša nadledvična skorja primerneje odzove na stres, ne da bi se pri tem izčrpala, prav tako pa bo zaviral nagnjenje, da bi ustvarjali pretirano visoke količine kortizola. Knjigo načini zdravega življenja za 4 krvne skupine lahko naročite pri založbi cangura.com.

    Preberite profil svoje krvne skupine:


    Profil krvne skupine 0
    Profil krvne skupine A
    Profil krvne skupine B
    Profil krvne skupine AB

    Povejte svoje mnenje - kometirajte