Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehrana5 hranilnih snovi, ki nam jih pogosto primanjkuje

5 hranilnih snovi, ki nam jih pogosto primanjkuje

MORDA VAS ZANIMA

V ozadju mnogih zdravstvenih težav, ki jih doživljate, je lahko pomanjkanje določenih hranilnih snovi. Med hranili, ki jih naše telo potrebuje za normalno delovanje, imajo nekatera še posebej pomembno vlogo. Žal pa so pogosto prav to hranila, ki nam jih največkrat primanjkuje.

- Oglas -

Preverite, katera hranila so to, predvsem pa, kateri so tipični simptomi pomanjkanja – morda lahko to razreši nenavadne težave z zdravjem, ki jih doživljate v zadnjem času!

pomanjkanje železa

Železo

Da bi bila zagotovljena nemotena oskrba celic s kisikom, je potreben zadosten vnos železa. Gre torej za izjemno pomemben mineral, katerega pomanjkanje v telesu je zelo pogosto. Simptomi, ki se najpogosteje pojavijo ob pomanjkanju, so občutek hude utrujenosti in šibkosti, obenem pa lahko pride tudi do oslabitve imunskega sistema. Pri železu morate biti pozorni tudi na to, da je za njegovo zadostno absorpcijo nujno, da zaužijete tudi dovolj vitamina C.

Jod

Kot vam je verjetno znano, je jod nujen za normalno delovanje ščitnice. Ščitnični hormoni sodelujejo pri številnih procesih v našem telesu, še posebej pomembni pa so za uravnavanje metabolizma. Čeprav so bili sprejeti določeni ukrepi, s katerimi naj bi to preprečili (na primer jodiranje soli), je danes pomanjkanje joda še vedno precej razširjena težava. Pomanjkanje tega minerala lahko privede do povečane ščitnice oziroma do nastanka golše. Pojavijo se lahko tudi težave, kot so hitro poviševanje telesne težave, povečana utrujenost ipd. Na zadosten vnos joda morajo še posebej paziti nosečnice.

- Oglas -

ščitnica

Vitamin D

Za zadostno tvorbo vitamina D v telesu mora priti naša koža v stik s sončnimi žarki. Pri ljudeh, ki preživijo veliko časa v zaprtih prostorih, obstaja tako povečano tveganje za pomanjkanje vitamina D. Ta težava se sprva ne kaže v obliki nobenih simptomov, zato mnogi ljudje tudi več let ne vedo, da jim primanjkuje tega pomembnega vitamina. Dolgotrajno pomanjkanje pa lahko žal privede do resnih težav. Med drugim obstaja tudi nevarnost za zmanjšano gostoto kosti in osteoporozo.

Vitamin B12

Poleg tega, da je vitamin B12 nujen za tvorbo krvi, je zelo pomemben tudi za naše možgane oziroma celoten živčni sistem. Tako praktično vsaka celica v našem telesu potrebuje vitamin B12, da bi lahko normalno opravljala svoje naloge. Tudi tu običajno sprva ni tipičnih simptomov, zato morate paziti na zadosten vnos. Po potrebi si lahko pomagate tudi s prehranskimi dopolnili. Presežek vitamina B12 v telesu načeloma ni problematičen, saj se bo del, ki ga telo ne potrebuje, izločil z urinom.

magnezij

Magnezij

Magnezij, poleg kalcija, seveda, je nujen mineral za naše zobe in kosti. Poleg tega pa sodeluje pri več kot 300 encimskih reakcijah. Prenizek vnos magnezija je povezan s povečanim tveganjem za številne bolezni, med njimi tudi za  diabetes tipa 2, metabolični sindrom, srčna obolenja in osteoporozo. Glavni simptomi, ki opozarjajo na pomanjkanje magnezija, so še nereden srčni utrip, mišični krči, sindrom nemirnih nog, povečana utrujenost in migrene. Pojavijo pa se lahko tudi občutki nemira in težave s spanje. Na dolgi rok pa lahko pomanjkanje magnezija privede do odpornosti celic na inzulin in povišanega krvnega tlaka.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×