Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.
Zdravje & prehranaVam primanjkuje magnezija? Popravite stanje s prehrano

Vam primanjkuje magnezija? Popravite stanje s prehrano

MORDA VAS ZANIMA

Magnezij je eden izmed  izjemno pomembnih mineralov, ki spodbuja presnovne procese v našem telesu. Pomanjkanje magnezija lahko ima za posledico glavobole, utrujenost, omotičnost, zaspanost, živčnost, vrtoglavico ter bolečine v mišicah in mišične krče. Dolgotrajno pomanjkanje magnezija je lahko škodljivo, saj začne telo primanjkljaj magnezija črpati iz kosti. Preverite, kako lahko sami poskrbite, da boste s prehrano dobili dovolj magnezija.

- Oglas -

Magnezij v prehrani

Vzroki za pomanjkanje magnezija

Višji vnos magnezija je priporočljiv za aktivne športnike in nosečnice ter tiste, ki so bolj pogosto podvrženi stresu. Strokovnjaki ugotavljajo, da je danes vnos magnezija v človeško telo zaradi slabih prehranskih navad, kot so prehranjevanje z industrijsko pripravljeno hrano, pretiravanje z alkoholom, maščobami in s sladkorjem,  s prehrano veliko manjši kot nekoč. Pomanjkanje magnezija lahko zasledimo tudi na območjih, kjer so tla revna z magnezijem. Magnezija vam lahko primanjkuje tudi v primeru, če trpite za katero od kroničnih bolezni, kot so bolezni ščitnice, ledvic ali vnetne črevesne bolezni. Simptomi pomanjkanja se lahko odrazijo kot mišični krči, mravljinčenje, pomanjkanje apetita, zaprtje, krhki nohti in celo kot nespečnost.

Začnite dan z obogatenim zajtrkom

Tudi s pravilno prehrano lahko dosežete, da bodo ravni magnezija v vašem telesu uravnotežene. Dan začnite z zajtrkom, ki bo vseboval zadostno količino magnezija. Skodelica ovsenih kosmičev ima približno 47 mg magnezija. Dodajte jim cimet in jih začinite z mandljevim maslom ali nekaj mandlji, ki prav tako vsebujejo precejšno količino tega nepogrešljivega minerala.  Namesto s kravjim mlekom kosmiče prelijte z rastlinskim napitkom po izbiri.  Za dopoldansko ali popoldansko malico pa si pripravite smuti, ki bo vaše telo prav tako oskrbel z magnezijem.  Zmiksajte skodelico navadnega jogurta s srednje veliko banano in skodelico špinače. Večkrat si pripravite tudi veliko zeleno solato, saj je v zeleno listnati zelenjavi visoka količina magnezija.  Živila, ki vsebujejo veliko magnezija in jih bolj pogosto vključite na svoj jedilnik, če opazite znake pomanjkanja, so: zeleno listnata zelenjava, alge, koruza, banane, borovnice,  maline, avokado, gobe, soja, arašidi, orehi, lešniki, rjavi riž, oves.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×