Preprost trik za vse, ki zvečer težko zaspite

Koliko časa običajno mine od vašega odhoda v posteljo do trenutka, ko potonete v zaslužen spanec?

Se je 6. množično izumrtje že začelo?

Naš planet je bil priča petim množičnim izumrtjem, ki so bila povezana z naravnimi fenomeni, neodvisnimi od človeka.

Služila s prodajo svojih vetrov, na koncu pa pristala v bolnišnici

Stephanie Matto, ki je zaslovelav priljubljeni resničnostni oddaji 90 dni do poroke, se je pred nedavnim lotila zelo nenavadne poslovne dejavnosti.

Za multiplo sklerozo je najverjetneje kriv virus Epstein-Barr

Multipla skleroza je kompleksna avtoimunska bolezen, za katero je značilno propadanje mielinskih ovojnic, ki obdajajo živčne celice. Imunski sistem začne namreč mielin zaznavati kot...

Katera zelišča odpravijo kandido?

Kandida pa v telesu sprošča strupe, kar lahko privede do različnih črevesnih težav, kot so vnetja, izmenične diareje in zaprtja.

Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.
Zdravje & prehranaPreprosti triki za vitko postavo, ki dejansko delujejo

Preprosti triki za vitko postavo, ki dejansko delujejo

MORDA VAS ZANIMA

Čeprav seveda vemo, da pri izgubi kilogramov ni bližnjic in da diete pogostokrat niso zdrave in lahko imajo celo škodljive učinke na telo, lahko vseeno dokaj preprosto izgubimo kakšen kilogram, če spremenimo nekaj nezdravih razvad in uvedemo  nove bolj zdrave navade.

- Oglas -

Triki za vitko postavo

  1. Odločite se, da boste vsaj en obrok na dan pripravili bolj zdrav

Če spadate med ljudi, ki jim preprosto zmanjkuje časa za pripravo zdravih obrokov je prvi korak ta, da izberete obrok na dan, ki ga boste pripravili v miru in razmislili o tem, katera hranila ste dobili ob njegovem zaužitju. Tako boste pričeli pridobivati občutek, katera hranila vaše telo dobi v dovolj veliki meri in katerih morda ne dobi dovolj. Lahko začnete z zajtrkom, saj je to običajno najlažji način, ker večina ljudi za zajtrk poseže po živilih z veliko ogljikovimi hidrati, rezultat tega pa so nihanja sladkorja v krvi, zato ste lahko čez dan bolj lačni. Poskrbite, da bo vaš zajtrk vseboval beljakovine, zdrave maščobe in ogljikove hidrate.

  1. Ne prepovedujte si določenih živil

Če se odločite, da se popolnoma odpoveste čokoladi ali siru, bosta kar naenkrat postala veliko bolj privlačna, kot sta vam bila prej. Najljubša živila tako raje jejte počasi in uživajte v njihovem okusu, vonju in strukturi ter jih omejite količinsko.

  1. Naj ne bo vsak odmor v službi namenjen prigrizkom

Ker verjetno potrebujete odmor od dela iščete izgovor, zakaj bi vstali od mize in morda se pogostokrat v takšnem primeru odpravite do avtomata s prigrizki. Vseeno lahko vstane in naredite nekaj požirkov vode ali zeliščnega čaja, poleg tega pa nekaj vaj za raztezanje. Čeprav moramo ljudje jesti več malih obrokov na dan, nenehni prigrizki, ki so po možnosti ne zdravi, niso najboljši za vaše telo.

  1. Če še vedno pijete sokove in ostale sladke pijače, je zadnji čas, da jih zamenjate z vodo

- Oglas -

Visoka vsebnost sladkorja in aditivov v sladkih pijačah je strup za vašo postavo, zobe in redno uživanje teh pijač ogroža vaše zdravje. Če ste velik pivec teh pijač, jih lahko ukinjate postopoma. Če spijete denimo 3 pločevinke  na dan,  poskusite količino znižati za pločevinko in se tega držite dva tedna, po tem pa, ko se boste tega navadili, nadaljujete in ukinete še drugo pločevinko.

  1. Vadbi dodajte vaje za moč

Če se ukvarjate s športom, bodite pozorni da poleg tega in ostalih kardio aktivnosti, v svoj urnik vključite tudi vaje za moč. Te namreč pripomorejo k večji mišični masi, ki porablja več kalorij.

  1. Trikrat na dan uživajte zeleno listnato zelenjavo

Poskrbite za dovolj velik vnos vlaknin, kar bo pospešilo in uredilo vašo prebavo. Idealno je, da v vsaj tri obroke na dan vključite zelenjavo zelene barve.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×