fbpx
Domov Zdravje & prehrana Diete so škodljive zdravju

Diete so škodljive zdravju

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Avstrijski zdravniki svetujejo previdnost pri odločanju za shujševalne diete, saj večinoma prinašajo prebavne težave in vplivajo na apetit, pogosto prakticiranje pa lahko pomeni več kilogramov, kot smo jih imeli na začetku.

Iz centra za zdravje žensk  resno opozarjajo – shujševalne diete resno ogrožajo zdravje, saj se kar 97% običajnih diet slabo konča. Nevarnost radikalnih diet je velikokrat podcenjena.

Rezultati niso vzpodbudni

Raziskava avstrijskega Društva za informiranje potrošnikov je pokazala šokantne rezultate: Od 80 analiziranih programov dietne prehrane jih je bilo kar 50 neprimernih in samo 11 priporočljivih!

Hitre diete so najbolj škodljive

Slabo so se odrezale diete, ki obljubljajo vitkost v zelo kratkem času. Znanstveniki priporočajo, naj želene rezultate dosegamo samo z dolgoročno spremembo prehrane. Odvečni kilogrami se ne naberejo v dveh tednih, zato jih tudi izgubiti ne moremo v tako kratkem času, ne da bi bilo to škodljivo zdravju.

Od 90 do 95% Avstrijk  ima danes prebavne težave ali druge motnje hranjenja. Znanstvenike pa bolj skrbi dejstvo, da se za zelo restriktivne shujševalne programe odloča vedno več mladih. Vsaka druga deklica med 13. in 15. letom je že vsaj enkrat poskušala shujšati, 37% deklet med 15. in 19. letom pa že kažejo prve znake podhranjenosti.

Raziskave so med drugim tudi pokazale, da se raznih shujševalnih programov lotevajo izobražene in materialno dobro preskrbljene ženske. Obsedenost z “vitkostjo” kažejo celo tiste predstavnice ženskega spola, ki se iz zdravstvenih razlogov nikakor ne bi smele podvreči kakršnikoli shujševalni dieti.

Hujšanje

Upoštevajte svoje potrebe

Prvi korak k uravnavanju telesne teže je ugotoviti trenutno stanje. Upoštevajte, kako se je telesna teža spreminjala v zadnjih letih. Je ta stalno naraščala za kilogram ali dva na leto? Je vaša teža veliko nihala, ste po hrani posegali iz občutka osamljenosti ali pa korenja preprosto ne prebavljate več? Možnosti je veliko.

Če ste se med prazniki malce zredili in je to vzorec, ki se ponavlja iz leta v leto, to lahko kaže na spreminjanje vaše stopnje izgorevanja. Hrana namreč v telesu izgoreva in nam zagotavlja potrebno energijo za številne življenjske procese. Izgorevanje hrane v telesu ali drugače povedano – presnova – poteka z različno hitrostjo in je odvisna od številnih dejavnikov. Danes vemo, da na uravnavanje telesne teže vplivajo notranji in zunanji dejavniki – od socialnih, genskih, prehrambenih, presnovnih, okoljskih in psiholoških.

Oblikovali bomo načelo uravnavanja telesne teže, ki vas bo pripeljalo do boljšega zdravja in prave teže, ki jo boste lahko vzdrževali. Načelo na Inštitutu za preventivno medicino imenujemo dieta z izgorevanjem. To ni dieta v klasičnem redukcijskem pomenu, ampak izobraževalni program, ki zagotavlja dolgoročen uspeh. Na inštitutu program začnemo z meritvijo sestave telesa in določitvijo stopnje izgorevanja. Za razumevanje načela ne potrebujete meritve, pač pa tri pristope: previdnost, prožnost in brezskrbnost, ki se med seboj prepletajo. Enkrat boste zelo previdni, drugič boste vse malo priredili in nazadnje sploh ne boste želeli razmišljati o uravnavanju telesne teže. Vse to je povsem normalno in z uravnavanjem vseh treh načinov boste laže pazili na vnos hrane in poskrbeli za boljše zdravje in pravilno telesno težo.

ABC uravnavanja telesne teže

  • Privoščite si osemurni spanec.
  • Uživajte tri glavne obroke in ne izpuščajte zajtrka.
  • Večino kalorij zaužijte do večerje.
  • Po požirkih spijte 1,5 do 2,5 litra vode na dan in ne več kot dva do tri decilitre v 15 minutah.
  • Izogibajte se gaziranim pijačam in poživilom.
  • Uživajte raznovrstno in sveže pripravljeno hrano, da zadovoljite svoje energijske in hranilne potrebe.
  • V telesni aktivnosti ponovno odkrijte igro in vadite po pravilu “čim več, tem bolje”.
- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×