Glede na to, da je vikend pred vrati in da bo morda kateri izmed nas pogledal malce ‘globlje’ v kozarec, je dobro vedeti tudi, kako se izogniti nevšečnostim, ki nas po navadi čakajo naslednji dan.


Verjetno nikomur ni ravno v veselje preležati naslednji dan v postelji, pa čeprav ste na zabavi še tako pazili, da se kaj takega ne bi zgodilo. Zato je tu nekaj preprostih nasvetov, ki vam bodo morda odgnali mačka še preden ta sploh nastane:

Jejte pred pitjem

Verjetno ste to že velikokrat slišali in se zato morda sliši sil preprosto. Vendar pa vedno hitrejši tempo življenja velikokrat povzroči ravno to, da ne utegnemo jesti takrat, ko bi morali. Vendar pa bo že manjši prigrizek naredil čudeže.

Izogibajte se ogljikovih hidratov

Ogljikovi hidrati namreč pospešujejo absorptcijo alkohola v kri.

Pijte vodo med alkoholnimi pijačami

To so nam velikokrat svetovale mame, vendar pa jih marsikdo ni poslušal. Vendar so zopet imele prav. Mačka po navadi povzroči dehidracija, zato popijte vsaj kozarec vode, čeprav se vam morda zdi, da ga po vsej verjetnosti ne boste mogli zadržati v sebi. Vsekakor pa poskusite že med samim pitjem alkohola zaužiti čim več vode.

Vzemite vitamine

Zzaužijte kakšne vitamine ali koncentrate, kot na primer koncentrat iz zdravilnih rastlin kot je pegasti badelj, ki bo pomagal prečistiti jetra, ali pa Vitamin B, ki bo pospešil prebavo.

Paradižnikov sok, limeta in kajenski poper

Z mešanico teh treh boste nivo vašega sladkorja spravili nazaj v akcijo, poleg tega pa se boste napolnili z elektroliti.

Med in sadni sok

Oba vsebujeta večje količine fruktoze, ki je v tem primeru dejansko koristna, saj bo spravila vaš metabolizem nazaj v gibanje.

Metin ali ingverjev čaj

Oba pomagata pri pomiritvi želodca in črevesnih motnjah.