Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.
Zdravje & prehranaKaj je dobro vedeti o vašem metabolizmu?

Kaj je dobro vedeti o vašem metabolizmu?

MORDA VAS ZANIMA

Večina je mnenja, da imajo vsi mladostniki hiter metabolizem, od štiridesetega leta dalje, pa bi se ta naj upočasnil. Vendar pa to ne drži.

- Oglas -

Zato ne morete za nabiranje dodatnih par kilogramov po štiridesetem letu kriviti metabolizma. To pač pomeni, da delate stvari, ki vaš metabolizem upočasnjujejo. Zato je tukaj nekaj nasvetov in razlag, o delovanju metabolizma in kaj ga pospešuje oziroma upočasnjuje

Kaj vaš metabolizem upočasnjuje?

Sedenje: Manj kot se premikate, manj kalorij pokurite in rezultat tega je upočasnitev metabolizma.
Diete: S tem, ko zmanjšate vnos kalorij, se vaše telo upočasni, pri čemer pa vzdržuje količino maščob v telesu. Zato raje zmanjšajte vnos kalorij le za 250 so 300 kalorij dnevno in tako prelisišite telo.
Staranje: Staranje res nekoliko pripomore k bolj počasni prebavi. Vendar pa le za približno 1 procent na desetletje.

Kaj ne bo vplivalo na metabolizem?

Kofein: Kofein dvigne srčni utrip, s čimer pokurite dodatne kalorije. Vendar pa je ponavadi količina zaužitega kofeina tako manjhna, da ta nima drastičnega vpliva na metabolizem.

Kaj bo metabolizem pospešilo?

Proteini: Proteini pomagajo pri dvigu mišične mase in več kot te mase imate, hitrejši je vaš metabolizem.
Prigrizki: S tem, ko vi jeste, poženete metabolizem, saj ga z grizenjem in žvečenjem zaposlite. Zato si raje privoščite več manjših obrokov skozi dan, kot pa dva večja.
Kardio vadba: S to vadbo boste pospešili srčni trip, ki bo pognal metabolizem.
Fitnes: Takšen način treniranja bo povečal mišično maso in za vsake pol kilograma mišične mase, ki si jo boste nabrali, boste pokurili dodatnih 50 kalorij na dan.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×