Kaj je dobro vedeti o vašem metabolizmu?

    Večina je mnenja, da imajo vsi mladostniki hiter metabolizem, od štiridesetega leta dalje, pa bi se ta naj upočasnil. Vendar pa to ne drži.

    Zato ne morete za nabiranje dodatnih par kilogramov po štiridesetem letu kriviti metabolizma. To pač pomeni, da delate stvari, ki vaš metabolizem upočasnjujejo. Zato je tukaj nekaj nasvetov in razlag, o delovanju metabolizma in kaj ga pospešuje oziroma upočasnjuje

    Kaj vaš metabolizem upočasnjuje?

    Sedenje: Manj kot se premikate, manj kalorij pokurite in rezultat tega je upočasnitev metabolizma.
    Diete: S tem, ko zmanjšate vnos kalorij, se vaše telo upočasni, pri čemer pa vzdržuje količino maščob v telesu. Zato raje zmanjšajte vnos kalorij le za 250 so 300 kalorij dnevno in tako prelisišite telo.
    Staranje: Staranje res nekoliko pripomore k bolj počasni prebavi. Vendar pa le za približno 1 procent na desetletje.

    Kaj ne bo vplivalo na metabolizem?

    Kofein: Kofein dvigne srčni utrip, s čimer pokurite dodatne kalorije. Vendar pa je ponavadi količina zaužitega kofeina tako manjhna, da ta nima drastičnega vpliva na metabolizem.

    Kaj bo metabolizem pospešilo?

    Proteini: Proteini pomagajo pri dvigu mišične mase in več kot te mase imate, hitrejši je vaš metabolizem.
    Prigrizki: S tem, ko vi jeste, poženete metabolizem, saj ga z grizenjem in žvečenjem zaposlite. Zato si raje privoščite več manjših obrokov skozi dan, kot pa dva večja.
    Kardio vadba: S to vadbo boste pospešili srčni trip, ki bo pognal metabolizem.
    Fitnes: Takšen način treniranja bo povečal mišično maso in za vsake pol kilograma mišične mase, ki si jo boste nabrali, boste pokurili dodatnih 50 kalorij na dan.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte