Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.
Zdravje & prehranaS hrano proti nespečnosti

S hrano proti nespečnosti

MORDA VAS ZANIMA

Čeprav je za dober spanec dobro, da vsaj 2 uri pred spanjem sploh ne jemo, lahko, kadar nas muči nespečnost poskusimo z določeno vrsto hrane, ki pomaga na primer pri sproščanju hormonov, saj je za nespečnost v moderni dobi pogosto lahko tudi vzrok stres in neravnovesje hormonov, ki ga prinese nepravilna prehrana in naš življenski stil.

Češnje

- Oglas -

Češnje pomagajo pri pospeševanju tvorjenja melatonina, poleg tega pa so vir antioksidantov in Fitonutrientov. Pojejte nekaj svežih češenj ali spijte kozarec 100% češnjevega soka, brez dodatkov in sladkorja, preden se odpravite v posteljo.

Mandlji

Mandlji

Mandlji so sicer poznan prigrizek, ki nam da energijo. Kako nam potem lahko pomagajo pri boljšem spanju? Mandlji vsebujejo koencim Q10, ki pomaga celicam, da proizvedejo več energije, vsebujejo pa tudi triptopan, ki pomaga možganom izboljšati razpoloženje in hkrati tudi pomirja.

Kamilični čaj

Študije so pokazale, da kamilica pri manjšem doziranju pomirja stres in anksioznost, v večjih količinah pa pomaga pri izboljšati spanec. 2-3 čajne žličke kamilic damo v vrelo vodo za 15 minut in nato čaj odcedimo.

Ovsena kašaBanane

- Oglas -

Banane, nabite s ogljikohidrati, vam lahko v določeni meri pomagajo, da boste hitreje zaspali. Tudi banane vsebujejo triptopan, poleg tega pa tudi snovi, ki pomagajo pri tvorjenju melatonina, hormona, ki povzroča zaspanost. Poleg tega banane vsebujejo tudi magnezij, ki pomaga pri sproščanju mišic.

Ovsena kaša

Ovsena kaša vsebuje veliko kalcija in magnezija. V kombinaciji z mlekom, bananami in medom predstavlja popolno kombinacijo, ki vas bo popeljala v svet sanj.

Čičerika

Čičerika vsebuje vitamin B6, ki spodbuja tvorjenje serotonina v možganih, zato je prava izbira za nočni prigrizek, kadar ne morete zaspati.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×