S hrano proti nespečnosti

    Čeprav je za dober spanec dobro, da vsaj 2 uri pred spanjem sploh ne jemo, lahko, kadar nas muči nespečnost poskusimo z določeno vrsto hrane, ki pomaga na primer pri sproščanju hormonov, saj je za nespečnost v moderni dobi pogosto lahko tudi vzrok stres in neravnovesje hormonov, ki ga prinese nepravilna prehrana in naš življenski stil.

    Češnje

    Češnje pomagajo pri pospeševanju tvorjenja melatonina, poleg tega pa so vir antioksidantov in Fitonutrientov. Pojejte nekaj svežih češenj ali spijte kozarec 100% češnjevega soka, brez dodatkov in sladkorja, preden se odpravite v posteljo.

    Mandlji

    Mandlji

    Mandlji so sicer poznan prigrizek, ki nam da energijo. Kako nam potem lahko pomagajo pri boljšem spanju? Mandlji vsebujejo koencim Q10, ki pomaga celicam, da proizvedejo več energije, vsebujejo pa tudi triptopan, ki pomaga možganom izboljšati razpoloženje in hkrati tudi pomirja.

    Kamilični čaj

    Študije so pokazale, da kamilica pri manjšem doziranju pomirja stres in anksioznost, v večjih količinah pa pomaga pri izboljšati spanec. 2-3 čajne žličke kamilic damo v vrelo vodo za 15 minut in nato čaj odcedimo.

    Ovsena kašaBanane

    Banane, nabite s ogljikohidrati, vam lahko v določeni meri pomagajo, da boste hitreje zaspali. Tudi banane vsebujejo triptopan, poleg tega pa tudi snovi, ki pomagajo pri tvorjenju melatonina, hormona, ki povzroča zaspanost. Poleg tega banane vsebujejo tudi magnezij, ki pomaga pri sproščanju mišic.

    Ovsena kaša

    Ovsena kaša vsebuje veliko kalcija in magnezija. V kombinaciji z mlekom, bananami in medom predstavlja popolno kombinacijo, ki vas bo popeljala v svet sanj.

    Čičerika

    Čičerika vsebuje vitamin B6, ki spodbuja tvorjenje serotonina v možganih, zato je prava izbira za nočni prigrizek, kadar ne morete zaspati.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte