Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
Zdravje & prehranaZnižajte krvni tlak v petih korakih

Znižajte krvni tlak v petih korakih

MORDA VAS ZANIMA

Povišan krvni pritisk ali hipertenzija je najpogostejša kardiovaskularna bolezen in velik svetovni problem. To je tiha in zahrbtna bolezen, ki danes ogroža tako odrasle kot tudi že otroke in jo običajno odkrijemo povsem slučajno, ko je največkrat že povzročena škoda na srcu, možganih, ledvicah, očeh in krvnim žilam. Prav zato zdravniki priporočajo, da spoznate nekaj naravnih in zdravih metod za zniževanje krvnega pritiska in ohranjanje celotnega zdravja.

- Oglas -

Meditacija je odlična metoda za zmanjševanje stresa in ponuja številne koristi za zdravje. Glavna zdravstvena prednost je prav zniževanje krvnega pritiska. Če menite, da je meditacija prevelik izziv za vas, vedite, da obstajajo različne vrste meditacije, od katerih mnoge vsebujejo lahke in enostavne strategije za začetnike.

Joga je odlična za telo, um in seveda za krvni pritisk. Glede na vašo gibčnost obstaja veliko število različnih nivojev joge, zato lahko izberete tistega, ki vam popolnoma ustreza in vam ne povzroča prevelikih naporov.

Progresivna relaksacija mišic. Raziskave so pokazale, da je ta tehnika, ki jo je leta 1930 prvi opisal dr. Edmund Jacobson, zelo uspešno orodje v borbi s stresom in povišanim krvnim pritiskom. Tehniko progresivne relaksacije, pri kateri vsak posameznik vsako skupino mišic zbrano in nadzorovano stiska 7 do 10 sekund in nato sprošča 15 sekund, lahko izvaja doma ali na delovnem mestu, pomembno je le, da jo izvajamo v mirnem okolju brez zunanjih motenj.

Dihalne vaje so enostavna in najbolj popularna metoda zmanjševanja stresa, še posebno zato, ker se lahko izvaja kjerkoli. Če se znajdete v prepiru z drugo osebo ali pa se borite s časovnimi obveznostmi, lahko nemudoma izvedete dihalno vajo in se umirite. Glede na dejstvo, da je pri izvajanju vaje pozornost usmerjena na dihanje, je seveda priporočljiva tudi v primeru povišanega krvnega tlaka.

Terapija s plesom
. Že nekaj časa je znano, da glasba zdravi stres, stimulira telo in um. Terapija z glasbo se vedno bolj uveljavlja v zdravstvenih ustanovah z namenom, da bi bolnikom lajšali bolečine in skrajšali čas ozdravitve. Poslušanje glasbe lahko upočasni ali pospeši fiziološke procese, dokazano pa je tudi, da uspešno znižuje krvni pritisk, zaradi česar ljudje zbolevajo za angino pectoris ali aterosklerozo oziroma jih lahko prizadene srčni infarkt, možganska kap, poškodba ledvic ali številne druge bolezni.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×