Znebite se sladkorne navade

    Prekomerno uživanje sladkorja škoduje srcu ter tudi širini vašega pasu. Zato je dobro zmanjšati dneven količine zaužitega sladkorja.

    Nedavne raziskave so pokazale, da povprečni Američan zaužije kar 355 dodatnih kalorij, oz. 22 čajnih žličk sladkorja na dan! Torej koliko zaužitega sladkorja, je zdravo pojesti na dan, in koliko ne?

    Večina žensk ne bi smela zaužiti več kot 100 kalorij sladkorja na dan (to je približno 6 čajnih žličk). Medtem ko moškim zadostuje 150 kalorij sladkorja na dan (tj. 9 čajnih žličk). Za primerjavo pa lahko vzamemo 0,33l pločevinko Coca-cole, katera vsebuje 130 kalorij, oz. kar 8 žličk sladkorja!

    Seveda pa se je težko odreči kakšnim priboljškom – torej kako začeti zmanjševati dnevno količino dodatnega sladkorja?

    1. Za sladico pojejte kakšno sadje: Namesto piškotov, čokolade, sladoleda, … raje pojejte za desert kakšno jabolko, banano, hruško,… S tem ne boste zaužili dodatnega sladkorja, hkrati pa boste dobili antioksidante, ki so dobri v boju proti prostim radikalom, ki povzročajo rakava obolenja.
    2. Pije pametno! Znebite se pijač z mehurčki in namesto tega pijte naravne sokove ali vodo.
    3. Naredite si jogurt: jogurt, z dodanim sadjem ali kakšno drugo aromo prav tako vsebuje dodatni sladkor. Zato si naredite svoj jogurt – v navadni jogurt narežite koščke sadja.

    Več o samem sladkorju in njegovih alternativah pa si preberite v tem članku.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    2 KOMENTARJI

    Comments are closed.