To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.
Zdravje & prehranaZnebite se sladkorne navade

Znebite se sladkorne navade

MORDA VAS ZANIMA

Prekomerno uživanje sladkorja škoduje srcu ter tudi širini vašega pasu. Zato je dobro zmanjšati dneven količine zaužitega sladkorja.

- Oglas -

Nedavne raziskave so pokazale, da povprečni Američan zaužije kar 355 dodatnih kalorij, oz. 22 čajnih žličk sladkorja na dan! Torej koliko zaužitega sladkorja, je zdravo pojesti na dan, in koliko ne?

Večina žensk ne bi smela zaužiti več kot 100 kalorij sladkorja na dan (to je približno 6 čajnih žličk). Medtem ko moškim zadostuje 150 kalorij sladkorja na dan (tj. 9 čajnih žličk). Za primerjavo pa lahko vzamemo 0,33l pločevinko Coca-cole, katera vsebuje 130 kalorij, oz. kar 8 žličk sladkorja!

Seveda pa se je težko odreči kakšnim priboljškom – torej kako začeti zmanjševati dnevno količino dodatnega sladkorja?

  1. Za sladico pojejte kakšno sadje: Namesto piškotov, čokolade, sladoleda, … raje pojejte za desert kakšno jabolko, banano, hruško,… S tem ne boste zaužili dodatnega sladkorja, hkrati pa boste dobili antioksidante, ki so dobri v boju proti prostim radikalom, ki povzročajo rakava obolenja.
  2. Pije pametno! Znebite se pijač z mehurčki in namesto tega pijte naravne sokove ali vodo.
  3. Naredite si jogurt: jogurt, z dodanim sadjem ali kakšno drugo aromo prav tako vsebuje dodatni sladkor. Zato si naredite svoj jogurt – v navadni jogurt narežite koščke sadja.

Več o samem sladkorju in njegovih alternativah pa si preberite v tem članku.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×