Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaVitamin K za zdrave kosti in srce – kje ga najdemo?

Vitamin K za zdrave kosti in srce – kje ga najdemo?

MORDA VAS ZANIMA

Vitamin K je eden tistih vitaminov, ki so pogosto spregledani, čeprav imajo izjemno velik pomen za naše zdravje. Med najpomembnejše koristi vitamina K sodi zmanjševanje tveganja za številne srčno-žilne bolezni, med drugim tudi zato, ker preprečuje poapnitev arterij. Hkrati pa je to tudi vitamin, ki je izredno pomemben za zdrave in močne kosti ter za normalno strjevanje krvi.

- Oglas -

Vitamin K

Prehranska dopolnila ali zdrava hrana?

Načeloma je sicer pomanjkanje vitamina K precej redko, vendar morate kljub temu paziti, da zaužijete dovolj živil, ki so še posebej bogata s tem vitaminom. Po drugi strani se za prehranska dopolnila, ki vsebujejo vitamin K, odločajte le na podlagi predhodnega posveta z zdravnikom. Gre namreč za vitamin, ki je topen v maščobi, zato presežka naše telo ne more enostavno izločiti. Pri prehranskih dopolnilih z vitaminom K bi morali biti še posebej previdni tisti, ki jemljete zdravila za preprečevanje krvnih strdkov. Na srečo pa v večinoma ni potrebe po prehranskih dopolnilih, saj lahko potrebam svojega telesa zadostimo s pravilno načrtovano prehrano. Kje torej najdemo največ vitamina K?

Ohrovt

Med odlične vire vitamina K sodi ohrovt, podobno kot praktično vsa zelenolistna zelenjava (špinača ipd.). Ohrovt bo hkrati oskrbel vaše telo s pomembnimi vlakninami, s kalcijem, manganom, železom in mnogimi drugimi koristnimi snovmi. Uživanje ohrovta pomaga tudi pri zniževanju ravni škodljivega holesterola v krvi. Vitamin K v ohrovtu pa bo pripomogel tudi k ublažitvi vnetij v telesu.

Preberite tudi: Ohrovt – ena najbolj hranilno bogatih vrst zelenjave

Zelenje repe

- Oglas -

Velikokrat zavržemo nadzemni del zelenjave, kot je repa. Vendar pa vsebuje to zelenje običajno ogromno pomembnih hranilnih snovi. Zelenje repe je še posebej bogato z vitaminom K. Uživanje tega zelenja bo med drugim zmanjšalo nevarnost za osteoporozo ter pripomoglo k bolj zdravi koži in lasem.

Brokoli

Odlična izbira za vse, ki želite preprečiti, da bi prišlo v vašem telesu do pomanjkanja vitamina K, je zagotovo tudi brokoli. S tem boste v telo vnesli tudi večje količine vitamina C, ki bo skupaj z vitaminom K prispeval h krepitvi vašega imunskega sistema.

Buče

V jesenskem času so izvrsten vir vitamina K buče, ki vsebujejo tudi zelo veliko vitamina A oziroma betakarotena (predstopnje vitamina A) in vitamina C. Pomembna prednost buč je med drugim tudi ta, da jih je mogoče uporabiti tako v sladkih kot v slanih receptih, zato jih lahko v tem obdobju brez posebnega napora večkrat uvrstite na svoj jedilnik.

Granatno jabolko

Zelo veliko vitamina K najdemo tudi v granatnem jabolku, iz katerega lahko po želji pripravite tudi sok (če ga boste kupovali, pazite, da ne vsebuje dodanega sladkorja). Seveda so tudi granatna jabolka odličen vir vitamina C in drugih pomembnih antioksidantov. Uživanje tega okusnega sadeža bo pripomoglo k temu, da bo vaš imunski sistem precej močnejši, hkrati pa boste močno zmanjšali tveganje za resnejše bolezni v prihodnosti, ki bi bile lahko povezane z oksidativnim stresom v telesu.

Preberite tudi: Granatno jabolko – rajski sadež, ki pomaga izgubljati kilograme

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×