Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.
Zdravje & prehranaKrajši popoldanski dremež prinaša ogromno koristi

Krajši popoldanski dremež prinaša ogromno koristi

MORDA VAS ZANIMA

Težko zdržite brez krajšega dremeža v popoldanskem času? Zaradi tega vam ni treba imeti slabe vesti. Obstaja namreč ogromno raziskav, katerih izsledki kažejo, da je lahko to izjemno koristna navada …

- Oglas -

Popoldanski dremež

Izboljšan spomin

Ekipa singapurskih raziskovalcev je izvedla zanimiv eksperiment, v katerem je sodelovalo 72 prostovoljcev. Ti so morali najprej poslušati 80-minutno predavanje o 12 različnih vrstah mravelj in rakov. Sodelujoče so nato razdelili v tri skupine. Prva skupina je naslednjo uro porabila tako, da so si ogledali film, druga skupina je spala oziroma dremala, tretja skupina pa je ponavljala snov, ki so se jo naučili med predavanjem. Nato je sledilo še 80 minut učenja. Na koncu so udeleženci opravljali test, ki je vključeval 360 vprašanj o mravljah in rakih. Skupina, ki je odmor porabila za dremanje, je v povprečju dosegla najboljši rezultat. To pa je le ena izmed študij, katerih rezultati nakazujejo, da lahko dremež pripomore k boljšemu spominu oziroma k lažjemu utrjevanju naučenega. Na nekaterih delovnih mestih so se zato že odločili, da svojim zaposlenim omogočijo čas za dremanje sredi delovnika, kar je pripomoglo k izboljšani produktivnosti.

Manj utrujenosti in boljše razpoloženje

Že krajši dremež nam lahko pomaga, da smo mnogi manj utrujeni, kot smo bili pred tem. Tako se lažje lotimo nalog, ki so se nam zdele pred krajšim popoldanskim spancem skorajda neizvedljive, in jih tudi uspešno opravimo. Namesto da pretiravate s kofeinom, je torej bolje, da si privoščite krajši dremež, ko se vas poloti popoldanska utrujenost – če imate seveda možnost za to. Popoldanski dremež pa ne bo zgolj zmanjšal utrujenosti, ampak bo vplival tudi na boljše razpoloženje oziroma na bolj pozitiven pogled na morebitne težave.

Večja zbranost in hitrejša odzivnost

Ta vidik je še posebej pomemben za tiste, ki pogosto vozite zaspani. S tem namreč ogrožate tako sebe kot druge udeležence v prometu. Navsezadnje ima zaspanost zelo podoben učinek na naše možgane kot alkohol. Če med vožnjo opažate, da postajate zelo utrujeni in nezbrani, je vsekakor pametno, da se čim prej ustavite in poskusite za krajši čas zadremati. Vaša odzivnost bo tako mnogo boljša. Seveda pa velja podobno tudi nasploh: kratek popoldanski dremež vam bo pomagal, da ste bolj zbrani in da bo vaša odzivnost boljša.

Rešitev za težavo, ki jo neuspešno iščete

- Oglas -

Pri ukvarjanju z določenim problemom se včasih znajdemo na mrtvi točki, ko se zdi, da smo premislili že vse možnosti. V takšnih trenutkih je pogosto najboljša odločitev dremež. S tem boste namreč dali svojim možganom možnost, da v miru predelajo različne informacije, ki so jih prejemali. Ko se zbudite, se bo rešitev, ki ste jo pred tem zaman iskali, morda pojavila kar sama od sebe, brez posebnega napora. Danes se pogosto pretirano osredotočamo na delo in pri tem pozabljamo, da je za dobre ideje potreben tudi dober počitek!

Preberite tudi: Kaj jesti in čemu se izogniti pred spanjem?

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×