Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaKaj jesti in čemu se izogniti pred spanjem?

Kaj jesti in čemu se izogniti pred spanjem?

MORDA VAS ZANIMA

Določena živila niso primerna za uživanje pred spanjem, saj povzročajo nespečnost, zgago in druge nevšečnosti. Nasprotno pa imajo druga živila moč, da nas z lahkoto zazibljejo v miren in prijeten spanec. Preverite, čemu se je dobro izogniti in kaj je najbolje uživati preden se odpravite v posteljo.

- Oglas -

Kaj jesti pred spanjem

Seznam živil, ki se jim raje izognite pred spanjem

  1. Hamburger s sirom in slanino. Če vas mika, da bi za večerjo obiskali restavracijo s hitro prehrano, raje premislite dvakrat. Poleg tega, da je hitra hrana nezdrava, je slanina polna maščob, ki pospešijo nastanek želodčnih kislin, ki povzročajo zgago.
  2. Alkohol je diuretik, kar pomeni, da boste po njegovem uživanju ponoči večkrat obiskali stranišče. Ste vedeli, da alkohol povzroča tudi glasnejše smrčanje?
  3. Temna čokolada. Kofein in teobromin v njej stimulirata živčni sistem, pospešita srčni utrip in povečata verjetnost, da ne bomo mogli tako zlahka zaspati.
  4. Piščanec. Zaradi obilice beljakovin uživanje piščanca upočasni presnovo za kar 50 %. Namesto da bi telo počivalo, se bo ukvarjalo s presnovo, vi pa boste zaspali kasneje kot običajno.
  5. Pikantne začimbe. Pred spanjem se jim izognite v velikem loku, saj lahko povzročijo zgago, ki vam lahko onemogoči miren in zdrav spanec.

Seznam priporočljivih živil

  1. Magnezij in kalcij v bananah prispevata k regeneraciji mišic, kar zagotavlja dober spanec.
  2. Če uro in pol do dve uri pred spanjem zaužijete kos purana, vam bo to pomagalo hitreje zaspati. Puranje meso namreč vsebuje triptofan, ki izboljšuje razpoloženje in uravnava kakovost in ritem spanja.
  3. Tudi mleko vsebuje aminokislino triptofan, ki pripomore k mirnejšemu in izboljšanemu spancu.
  4. Jasminov riž. Po uživanju jasminovega riža se bo glukoza postopoma sprostila v krvni obtok, vi pa boste hitreje naspani.
  5. Češnje. Melatonin v češnjah pripomore k uravnavanju notranje biološke ure in pozitivno vpliva na kakovost spanja.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×