Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaUravnavajmo krvni tlak na naraven način

Uravnavajmo krvni tlak na naraven način

MORDA VAS ZANIMA

Znano je, da visok krvni tlak oziroma hipertenzija pripomore k nastankom bolezni srca in ožilja. Sicer ne povzroča težav, vendar pa gre za pojav, ki ga je potrebno zdraviti, saj z visokim krvnim tlakom tvegamo pojav možganske kapi, srčno-mišičnega infarkta, pa tudi odpoved ledvic.

- Oglas -

Krvni tlak uravnavajo kalij, magnezij, kalcij in natrij. To so tako imenovani elektrolitni minerali, ki v mišičnih celicah in zunaj njih z električno razliko uravnavajo napetost v arteriji.

Krvni tlak

Nekateri minerali krvni tlak znižujejo, drugi pa ga zvišujejo

Kalcij, magnezij in kalij arterije širijo, natrij pa jih krči. Če uživamo kalcij, magnezij ali kalij, se nam krvni tlak zniža, ob uživanjem natrija pa se zviša. Našteti minerali seveda krvnega tlaka ne zvišajo oziroma znižajo tako hitro kot nekatera zdravila, vendar z rednim uživanjem zadostnih količin teh pomembnih mineralov lahko sami uravnavamo pritisk znotraj arterij. Če imamo torej visok krvni tlak, se moramo začeti izogibati natriju, kar pomeni, da se moramo izogibati slani hrani.

Pest oreščkov na dan za zadosten vnos magnezija

Semena in oreščki so bogata zakladnica kalcija in magnezija, kalij pa se skriva v svežem sadju. Tudi sveža zelenjava je bogata z vsemi tremi minerali, zato je vsak dan priporočljivo pojesti ob kosilu veliko skledo sveže solate, za zajtrk pa si privoščimo vsak dan kakšno drugo sadje. Od vseh naštetih mineralov nam največkrat primanjkuje magnezija, torej bi bilo priporočljivo vsak dan že zjutraj pojesti pest mandljev, ki pa ne smejo biti praženi ali soljeni.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×