Tesnoba brez energije in volje …

    Pozdravljeni, Stara sem 43 let in v zadnjem času opažam, da sem pogosto brezvoljna, tesnobna, nimam prave energije – kot včasih. S partnerjem se sicer dobro razumem, vendar je v meni želja po spolnosti popolnoma izginila.

    Začeli so se mi nabirati tudi kilogrami, ki pa kljub zdravi prehrani nočejo stran. S službo sem sicer zelo obremenjena in opažam, da se vedno težje skoncentriram. Včasih ko pridem domov, bi se najraje kar ulegla in zaspala. Zdravnik me je že napotil k psihiatru, kjer pa sem dobila antidepresive, ki jih nisem želela jemati. Ne vem več, kaj naj storim.

     Hvala za vaš odgovor,
    Lidija

    Brez volje

    Pozdravljeni, ga. Lidija,Pri vas gre zagotovo za preobremenjenost nadledvičnih žlez in posledično premalo hormona DHEA. Najbolje bi bilo, če bi si naredili diagnostiko hormonov nadledvičnih žlez (analiza kortizola in DHEA iz sline), tako bomo po vaših vrednostih vedeli, kaj se vam priporoča glede na vaša razmerja.

    Vsekakor pri preobremenjenih nadledvičnih žlezah iz prehrane in pijače izpustite vse stimulanse adrenalina – kofein, tein in ostala poživila. Kava vas bo trenutno napolnila z energijo, vendar boste s tem še dodatno obremenili delovanje nadledvičnih žlez, zaradi česar boste kmalu občutili neustavljivo željo po ogljikovih hidratih – testenine, kruh, piškoti, tortice, čokolada … posledično vam bo žleza slinavka proizvajala več inzulina, začeli se vam bodo (oz. se vam že) nabirati kilogrami. Preseek inzulina bo poskrbel tudi za povišane ravni slabega holesterola, za težave s ščitnico in oslabljeno presnovo in prebavo. Posledice so tudi v vedno slabšem delovanju drugih žlez, tudi spolnih, kar se kaže v težavah z menstruacijami, suhimi sluznicami in nezainteresiranosti za spolnost.

    • Ne uživajte živalskih, nasičenih maščob in vseh predelanih in v naprej pripravljenih izdelkov. Seveda izpustite tudi alkohol in nikotin.
    • Uživajte zelenjavne sokove, ki bodo poskrbeli za vnos vseh pomembnih hranil v vaše celice. Korenčkov sok je odličen za začetek dneva.
    • Uživajte v žitaricah brez glutena, to so proso, ajda, kvinoja, divji riž, in se izogibajte živilom z visokim glikemičnim indeksom – ne uživajte sladkega sadja.
    • Prav tako poskrbite za vnos omega 3 maščobnih kislin, ki poskrbijo za zdravo membrano vseh naših celic. Laneno olje in svetlinovo olje sta odlična izbira. Med oreščki izberite mandlje.
    • Uživajte v solatah in se nasploh poslužujte veliko zelene zelenjave.
    • Nikakor ne pozabite na dovolj sveže, najbolje destilirane vode, ki je predpogoj za delovanje vseh naših telesnih funkcij.
    PREBERITE TUDI:  Tofu, tempeh in sejtan – odlična popestritev zdravega jedilnika

    Zelo vam priporočam pitje čaja (ali limonade) iz divjega ovsa, ki je odličen pri težavah s preobremenjenimi nadledvičnimi žlezami. Glejte le, da si boste priskrbeli divji oves, kajti le tak je primeren za vaše težave, in ne oves, kot ga uporabljamo danes v kuhi. Odlična podpora nadledvičnim žlezam je tudi povsem naravna kremica DHEA, ki skozi kožo poskrbi za optimalno delovanje našega živčnega sistema in s tem, ko uravnava nivo kortizola, poskrbi tudi za izgubljanje kilogramov – presežek kortizola je vzrok za napade lakote in različne vrste odvisnosti, tudi od prehrane. DHEA izboljša spomin in umsko ostrino ter ublaži potrtost. Uporaba DHEA kreme spodbudi imunski sistem, ublaži sindrom kronične utrujenosti, pripomore k zmanjšanju maščobe v telesu, ugodno pa vpliva tudi na avtoimunske bolezni, kot so lupus, ulcerozni kolitis in revmatoidni artritis.

    Uživajte veliko vitamina B in C, aminokislin in omega 3 maščobnih kislin. Uživajte laneno olje, fižol, banane, orehe, datlje in arašide, mandelje, divji riž, sezamovo seme, grah, špinačo in bučna semena, oves, krompir in zeleno listnato zelenjavo. Najboljša za nadledvično žlezo pa sta spanje in sproščanje.

    Srečno

    Imate tudi vi kakšno vprašanje? Vprašajte naše strokovnjake.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte