Kronični gastritis in hiatalna kila

    Pozdravljeni Alja,

    redno berem vaše nasvete v reviji Bodi eko in odločila sem se prositi za pomoč. Imam namreč bolan želodec, kronični gastritis in veliko hiatalno kilo. Že več kot 7 mesecev konstantno jemljem lanzul. Če preneham, je le 1 dan dovolj, da me takoj ponovno peče in boli po zaužiti hrani. Poleg tega imam povišan sladkor v začetni fazi, tako da se zelo težko pravilno prehranjujem. Izogibati se moram sladkim stvarem zaradi sladkorja, vendar tudi kisle niso v redu zaradi želodca. Sploh ne vem več, kaj naj jem. Kaj mi priporočate?
    Najlepše se zahvaljujem za odgovor.
    Redna bralka revije.

    Gastritis

    Spoštovani.
    Pred vsakim obrokom popijte stisnjen sok zelene. 2‒3 krat na dan popijte 1 dcl soka krompirja. Kuhajte si juhe iz cvetače, brokolija, graha, bučk in zeleno listnate zelenjave. Lahko si pripravite skuhano riževo, ajdovo ali proseno kašo z bučkami, brokolijem, cvetačo. Če boste lačni, si stisnite korenčkov sok (le kuhanega korenja zaradi sladkorja ne smete). Zvečer si namočite žlico zdrobljenih lanenih semen in jo zjutraj pojejte na prazen želodec. Vsak dan pojejte 2 žlici lanenega olja, vsaj 20 min. pred obrokom. Za zajtrk si skuhajte proseno kašo v mandljevem mleku.

    Pijte kokosovo vodo. Popijte vsaj 2 litra vode ali zeliščnega čaja, najbolje malo toplega (kamilični, melisni, slezov čaj). Priskrbite si gabezovo tinkturo, probiotične bakterije, dober dodatek B12 (methylcobalamin) in ajurvedski pripravek gastro. Ne uživajte vnaprej pripravljenih jedi, npr. juh iz vrečk, zapakiranih jedi, zelenjava naj bo ekološka, ne uživajte živalskih beljakovin in maščob (mleko, meso, jajca, siri …), od olj uporabljajte le laneno in boragovo olje – vsak dan vsaj 2 jedilni žlici, ne uporabljajte začimb. Ne pozabite na vsakodnevno gibanje, sproščanje in umirjanje, saj je stres zelo velik dejavnik vaših težav.

    PREBERITE TUDI:  Slaba prebava in težave s črevesjem

    Prijeten pozdrav,
    Alja

    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    1 komentar

    1. Pred kratkim sem zasledil, da bakterije naredijo B12 v mlečno-kislinsko okisani zelenjavi. Kaj to točno pomeni? Da navadno kislo zelje vsebuje B12, če ga ne skuhamo? Kaj pa glede rahlega (korejskega) kisanja? Ali nastane B12 že v en dan kisani zelenjavi. Sam dan-dva kisam rdečo peso in šele nato v sokovniku iz nje iztisnem sok (ker ne maram okusa gostih delcev, ki zaidejo v sok od rdeče pese). Ali tudi na ta način dobim vase omembe vredno količino B12?

    Comments are closed.