Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.

Covid-19: skoraj polovica vseh primerov asimptomatičnih

Raziskovalci so ugotovili, da naj bi bil asimptomatičen potek bolezni značilen za kar približno 40,5 odstotka, torej skoraj polovico vseh primerov covida-19.

Najboljši prijatelji za vaše astrološko znamenje

Ali se vedno spoprijateljite z »napačnimi osebami«, ki nimajo najboljšega vpliva na vas? Prav tisto, kar vas je pri določeni osebi pritegnilo, lahko postopoma postane zelo problematično in celo uničujoče.
Zdravje & prehranaTelovadba med menstruacijo kot pomoč pri blaženju bolečin

Telovadba med menstruacijo kot pomoč pri blaženju bolečin

MORDA VAS ZANIMA

Telovadba je morda zadnje, na kar pomislite med menstruacijo. Toda čeprav je lahko že sama misel na telesno aktivnost med menstruacijo izjemno odbijajoča, je lahko to v resnici ena od najkoristnejših aktivnosti za blažitev bolečih krčev in sorodnih težav. Ko smo aktivni, se namreč sprošča večja količina endorfinov – »hormonov sreče in zadovoljstva«, ki lahko med drugim pomagajo tudi pri lajšanju bolečin. Za blažitev bolečin naj bi bili še posebej koristni t. i. betaendorfini, ki jih nekateri primerjajo celo z učinki morfija. Obenem lahko telovadba pomaga pri blažitvi vnetij in pri premagovanju brezvoljnosti oziroma pomanjkanja energije. Razlogov, zakaj ni smiselno, da med menstruacijo povsem opustite gibanje, je torej več kot dovolj. Ker pa se zavedamo, da med menstruacijo ni najlažje najti motivacije za vadbo, imamo za vas nekaj koristnih praktičnih napotkov.

1. Osredotočite se na aktivnosti, ki jih imate radi

- Oglas -

Med menstruacijo zagotovo ni najpametneje preizkušati novih oblik vadbe, s katerimi se doslej še niste srečali. Prednost dajte tistim oblikam aktivnosti, ki so vam blizu in v katerih uživate. Ne obstaja namreč vrsta aktivnosti, ki bi bila med menstruacijo še posebej priporočljiva. Izbira bi morala biti tako povsem individualna – prilagojena vašim preferencam oziroma temu, katera vrsta vadbe se vam zdi v tistem trenutku najbolj mamljiva. Če na primer redno obiskujete fitnes, vendar med menstruacijo resnično ne najdete motivacije za običajno vadbeno rutino, to še ne pomeni, da je nekaj dni premora edina možnost. Razmislite, ali lahko morda v teh dneh izberete drugo vadbo, ki vam bo bolj ustrezala – na primer jogo v domači dnevni sobi.

2. Izberite ustrezne higienske izdelke

Skrb za to, da vam je resnično čim bolj udobno, je med menstruacijo seveda še posebej pomembna. Velik vpliv na udobje ima zagotovo izbira ustreznih higienskih pripomočkov. V zadnjih letih so postale zelo priljubljene menstrualne skodelice, ki so odlična zamenjava za tampone, saj so primerne tudi za dejavnosti, kot je plavanje oziroma vadba v vodi. Če ste navajeni uporabljati predvsem vložke, pa lahko med vadbo »na suhem« preizkusite menstrualno spodnje perilo, ki je praviloma precej udobnejša možnost od vložkov.

3. Ne pretiravajte

Vadba med menstruacijo ne bi smela postati dokazovanje, kaj vse zmorete tudi »v tistih dneh«. To, da je telovadba koristna pomoč pri težavah, ki se pojavljajo med menstruacijo, še ne pomeni, da je smiselno, da preizkušate svoje meje oziroma meje svojega telesa. Bodite nežni do sebe in ne pretiravajte. Upoštevajte, da je lahko telovadba tudi sprehod po soseski ali nekaj razteznih vaj.

4. Vizualizirajte želene učinke

Kateri so tisti učinki vadbe, ki bi bili lahko med menstruacijo za vas še posebej koristni? Zaprite oči in se poskušajte osredotočiti na to, kako se boste počutili, ko bo vadba za vami. Tako bo precej lažje najti motivacijo za vadbo med menstruacijo, tudi ko bi precej raje ostali v topli postelji s termoforom in analgetiki. Pomagate pa si lahko tudi tako, da nastavite odštevalnik časa na 5 minut in si obljubite, da lahko po preteku tega časa odnehate, če boste želeli.

5. Poslušajte svoje telo

- Oglas -

Čeprav je lahko telovadba med menstruacijo nedvomno povezana s številnimi koristmi, upoštevajte, da bodo morda prišli meseci, ko težava ne bo »samo« pomanjkanje motivacije, ampak vaše telo preprosto ne bo zmoglo napora. Če torej čutite, da tokrat resnično ne zmorete, poslušajte svoje telo. Zagotovo bodo že kmalu prišli tudi meseci, ko bo telovadba med menstruacijo precej bolj realistična možnost.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×