Je pridobivanje kilogramov po menopavzi zares neizbežno?

Pogosto slišimo, da je menopavza skorajda neizbežno povezana s pridobivanjem kilogramov.

5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.
Zdravje & prehranaPospešite izločanje aluminija iz telesa

Pospešite izločanje aluminija iz telesa

MORDA VAS ZANIMA

Znanstveniki so dokazali, da aluminij v telesu lahko vpliva na razvoj nevrodegenerativnih bolezni, kot je Alzheimerjeva. Aluminij, ki ga naše telo ne potrebuje za noben biološki proces, vstopi v telo s hrano, kozmetičnimi pripravki, pa tudi zdravili in cepivi. Ko se enkrat znajde v tkivu, ga telo zelo težko izloči. Kako pospešiti izločanje kovin, kot je aluminij?

- Oglas -

Telo si pri premagovanju oksidativnega stresa, ki ga sprožajo škodljive snovi, ki vstopajo vanj (vključno z aluminijem), pomaga z različnimi antioksidanti. Eden najmočnejših je glutation – gre za peptidno molekulo, ki jo proizvajajo vse celice v telesu. Vendar pa je telo vedno bolj podvrženo oksidativnemu stresu (onesnaževanje, stres, toksini, zdravila, sevanje …), ki znižuje raven glutationa v telesu.

Aluminij razstrupljanje

Potrebujemo žveplo

Za nastajanje glutationa v telesu je potrebno žveplo. Prav zato ima vnos slednjega zelo pomembno vlogo pri razstrupljanju. Med hrano, ki je bogata z žveplom, sodita čebula in česen pa tudi živalske beljakovine. Ljudem, ki ne uživajo mesa, lahko primanjkuje žvepla. Večina ljudi ne potrebuje visokega vnosa mesa, ampak le gram beljakovin na kilogram telesne teže. Izogibajte se industrijsko pridelanemu mesu, ki je obremenjeno z veterinarskimi zdravili, kot so antibiotiki in rastni hormoni. Veliko bolj zdrava izbira je meso pašnih živali.

Izogibajte se vnosu aluminija

Med izdelki, ki vsebuje jo veliko aluminija in se jim velja izogibati, so: zobne paste z aluminijevim hidroksidom; antipersipranti z aluminijevim kloridom, aluminijevim klorohidratom ali aluminijevo-cirkonijeve komponente; pijače v embalaži iz aluminija; aluminijasta kuhinjska posoda in aluminijasta posoda za kuhanje kave.

Mineralna voda s silicijem

- Oglas -

Raziskovalci so leta 2013 dokazali, da dnevno pitje enega litra vode, bogate s silicijem, v dvanajstih tednih učinkovito pripomore k izločanju aluminija skozi urin pri bolnikih z Alzheimerjevo boleznijo. Pri tem voda s silicijem ni vplivala na pomembne kovine, kot sta železo in baker. Pri vsaj treh od petnajstih bolnikov se je pokazalo pomembno izboljšanje kognitivnih sposobnosti.

Melatonin

Študije so pokazale, da lahko melatonin olajša odstranjevanje strupenih kovin iz telesa, kot je aluminij. Poleg tega zavira oksidativno delovanje aluminija v možganih. Da bi v telesu nastajalo dovolj melatonina, moramo biti zadostno hidrirani. Melatonin vsebujejo rjavi riž, oves, koruza, pa tudi paradižnik in banane.

Vse, kar spodbuja nastanek glutationa

Telo sintetizira glutation iz treh aminokislin: cisteina, glutamata in glicina. Surovo sadje in zelenjava, kot so avokado, šparglji, grenivka, jagode, pomaranče, paradižnik, melone, brokoli, okra, breskev, bučke in špinača, vsebujejo ogromno količino snovi, ki so predhodnice glutamata in glicina. Med prehranskimi viri cisteina so jajca, meso, rdeča paprika, česen, čebula, sirotkine beljakovine, brstični ohrovt in pšenična zrna.

Ostali načini za spodbujanje glutationa

Nastanek glutationa lahko spodbudimo tudi s telovadbo. Ta vpliva na nivo adenozin-trifosfata, ki je potreben za njegov nastanek. Spodbujajo ga tudi vitamin D (izpostavljanje soncu), kopeli z epsom soljoin jemanje prehranskih dodatkov, kot sta MSM (metil sulfonil metan) in NAC (N-acetil L-cistein). Nivo glutationa dokazano pomaga dvigniti tudi kurkumin v kurkumi.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×