Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.
Zdravje & prehranaNajboljši nasveti za obvladovanje stresa za posamezna življenjska obdobja

Najboljši nasveti za obvladovanje stresa za posamezna življenjska obdobja

MORDA VAS ZANIMA

Na stres ni imun praktično nihče. Znaki stresa se lahko pojavijo že pri zelo majhnih otrocih, po drugi strani pa tudi pri starostnikih, ki so že v pokoju. Stres je lahko namreč povezan z najrazličnejšimi dejavniki. Pogosto so to dejavniki, na katere ne moremo vplivati neposredno. Določene okoliščine tako zahtevajo ukrepe, ki presegajo moč posameznika, vendar je lahko stres povezan tudi z dejavniki, na katere precej lažje vplivamo. Pri tem imamo v mislih predvsem naš odziv; če se znamo umiriti in na situacijo pogledati malce bolj celostno, postanejo težave, ki so se zdele še pred nekaj trenutki praktično nerešljive, precej lažje obvladljive. Pomembno je seveda, da izberete tehnike za obvladovanje stresa, ki ustrezajo vam osebno, vendar lahko kljub temu govorimo o določenih preverjenih pristopih, ki so koristni za večino ljudi iz posameznih starostnih skupin …

Otroci

- Oglas -

Kot omenjeno, je mogoče simptome stresa vedno pogosteje zaznavati tudi pri otrocih, še posebej pri tistih, ki že obiskujejo šolo. Precejšnji pritiski so lahko namreč prisotni že v zgodnejših letih šolanja. Toda tudi če pri vašem otroku ne opažate tovrstnih težav, je pametno, da ga pripravite na stresne situacije, ki bodo prišle prej ali slej. Če bo otrok vedel, kako ukrepati v tovrstnih situacijah, bo imel v življenju precej manj težav z negativnimi učinki stresa. Poiščite različice priljubljenih sprostitvenih tehnik (dihalne vaje, trening čuječnosti itn.), ki so prilagojene posebej za otroke. Nato poskrbite, da postanejo te tehnike del otrokovega vsakdana. Seveda jih lahko povežete z igro; tehnike za umirjanje bodo za otroka tako povsem naravne oziroma samoumevne.

Najstniki/mladostniki

Za najstnike oziroma mladostnike in za mlajše odrasle na začetku dvajsetih je lahko za obvladovanje stresa še posebej koristna možnost rednih pogovorov z odraslo osebo, ki ji lahko zaupajo. Pogosto gre namreč za življenjsko obdobje, polno negotovosti in težav s samozavestjo, ki se zdijo nerešljive. Čeprav je lahko zelo blagodejen tudi pogovor z vrstniki, je pogosto potrebna tudi perspektiva nekoga, ki je že preživel to obdobje in ki lahko tako ponudi nekoliko bolj distanciran pogled.

Odrasli

Stres je pri odraslih pogosto povezan s preobremenjenostjo in pomanjkanjem prostega časa. Ena od najboljših metod za obvladovanje stresa v tem obdobju je zagotovo bolj premišljeno zasnovan urnik. Razmislite, katere so tiste obveznosti, ki se jim resnično ne morete izogniti, nato pa poskušajte zaščititi čas, ki vam ostaja, in ga porabiti za tisto, kar vas sprošča ali napolni z energijo. Določene obveznosti se lahko zdijo neizogibne, toda če bolje razmislite, lahko ugotovite, da to ne drži zares. Na vašem urniku so najverjetneje predvsem zato, ker se nočete nikomur zameriti. Vprašajte se, ali je to resnično dober razlog za zapravljanje dragocenega časa in energije za aktivnosti, ki so za vas mučne in ki vas izčrpavajo.

Starostniki

Tretje življenjsko obdobje bi moralo biti sicer najbolj umirjen čas, ko lahko končno zares požanjete sadove svojega dela, toda žal se tudi mnogi starostniki spopadajo s precej hudim stresom. Eden od razlogov za to je lahko občutek socialne izoliranosti. Pomembno je, da se ne zanašate pretirano na svoje otroke in vnuke, saj bodo ti težko pokrili vse vaše potrebe po socialnih interakcijah. Poskušajte ostati čim bolj aktivni. Vključite se v različne dejavnosti, ki vam bodo omogočale kakovostno preživljanje časa in ohranjanje socialne mreže. Čeprav boste bolj aktivni, bo vaše življenje tako precej manj stresno. Pogosto smo prepričani, da bolj aktivno življenje pomeni tudi več stresa, vendar je stres običajno predvsem rezultat tega, da počnemo nekaj, v čemer ne uživamo oziroma v čemer ne vidimo smisla.

- Oglas -

Preberite še:

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×