Kako lahko zmanjšamo stres na naraven način?

    Vsakdo izmed nas se kdaj znajde pod večjim stresom, vendar pa vsi stresa ne občutimo na enak način. Je pa dobro da vemo, kako lahko, če do takšne situacije pride, na naraven način zmanjšamo stopnjo stresa.

    Vaše mišice se napnejo, v želodcu vas čudno napenja, dihanje se pospeši, velikokrat pa lahko stress povzroči tudi slabost in hitro bitje srca. Zgodi se tudi, da se zaradi stresa ne moremo osredotočiti na nobeno stvar.

    Prvi korak k umiritvi je pravilno dihanje. Zato si naslednjič, ko boste občutili tisti tesnobni učinek, ki ga je povzročil stress, vzemite nekaj minut zase in se osredotočite le na dihanje.
    Dihajte globoko in na dolgo, zraven pa lahko tudi počasi štejete. Če boste ta postopek večkrat pravilno ponovili, obstaja velika možnost, da stresa sploh ne boste več občutili.

    Če želite zmanjšati napetost, je pomembno, da najdete način, kako se pomiriti. Verjetno je že kdo slišal, da je priporočljivo, da ob takšnih trenutkih prenehate z delom, se zberete in medtem preštejete do deset. Ta tehnika deluje zato, ker s tem umirite vaše dihanje s tem, ko štejete oziroma ste osredotočeni na štetje in na nič drugega, kar bi vas lahko zmotilo.

    Recept za čaj proti stresu

    Potrebujemo:

    • Vodo
    • meliso
    • cvetove sivke

    Zavrite vodo in vanjo namočite zelišča za 8-10 minut. Če vam tak okus ne ugaja, malo sladkajte. Čaj lahko spijete topel ali pa dodajte par ledenih kock, da bo hladnejši. Pijača je dobra za pomiritev živcev in za sladke mirne sanje.
    Res je, da včasih, ko je situacija psihično  preveč težka, ali pa pri ljudeh, ki niso dovolj močni, take metode ne bodo pomagale k zmanjšanju stresa, vendar pa je vseeno bolje, da najprej poskusite zmanjšati stopnjo stresa na tak način, preden pojeste tableto.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte