Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.
Zdravje & prehranaKako lahko zmanjšamo stres na naraven način?

Kako lahko zmanjšamo stres na naraven način?

MORDA VAS ZANIMA

Vsakdo izmed nas se kdaj znajde pod večjim stresom, vendar pa vsi stresa ne občutimo na enak način. Je pa dobro da vemo, kako lahko, če do takšne situacije pride, na naraven način zmanjšamo stopnjo stresa.

- Oglas -

Vaše mišice se napnejo, v želodcu vas čudno napenja, dihanje se pospeši, velikokrat pa lahko stress povzroči tudi slabost in hitro bitje srca. Zgodi se tudi, da se zaradi stresa ne moremo osredotočiti na nobeno stvar.

Prvi korak k umiritvi je pravilno dihanje. Zato si naslednjič, ko boste občutili tisti tesnobni učinek, ki ga je povzročil stress, vzemite nekaj minut zase in se osredotočite le na dihanje.
Dihajte globoko in na dolgo, zraven pa lahko tudi počasi štejete. Če boste ta postopek večkrat pravilno ponovili, obstaja velika možnost, da stresa sploh ne boste več občutili.

Če želite zmanjšati napetost, je pomembno, da najdete način, kako se pomiriti. Verjetno je že kdo slišal, da je priporočljivo, da ob takšnih trenutkih prenehate z delom, se zberete in medtem preštejete do deset. Ta tehnika deluje zato, ker s tem umirite vaše dihanje s tem, ko štejete oziroma ste osredotočeni na štetje in na nič drugega, kar bi vas lahko zmotilo.

Recept za čaj proti stresu

Potrebujemo:

  • Vodo
  • meliso
  • cvetove sivke
- Oglas -

Zavrite vodo in vanjo namočite zelišča za 8-10 minut. Če vam tak okus ne ugaja, malo sladkajte. Čaj lahko spijete topel ali pa dodajte par ledenih kock, da bo hladnejši. Pijača je dobra za pomiritev živcev in za sladke mirne sanje.
Res je, da včasih, ko je situacija psihično  preveč težka, ali pa pri ljudeh, ki niso dovolj močni, take metode ne bodo pomagale k zmanjšanju stresa, vendar pa je vseeno bolje, da najprej poskusite zmanjšati stopnjo stresa na tak način, preden pojeste tableto.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×