Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.

Znanstveniki razglasili najlepši vonj na svetu

Podobno kot se razlikuje naš okus, se razlikuje tudi naše dojemanje različnih vonjev.
Zdravje & prehranaZakaj je pravilno dihanje tako pomembno in kako izboljšati svojo tehniko dihanja

Zakaj je pravilno dihanje tako pomembno in kako izboljšati svojo tehniko dihanja

MORDA VAS ZANIMA

Dihanje je osnova življenja. Tako je jasno, da znate dihati, vendar pa je vprašanje, ali znate tudi pravilno dihati. Med obema pojmoma je namreč precejšnja razlika. Strokovnjaki poročajo, da večina ljudi diha nepravilno, kar pomeni predvsem preplitvo. To negativno vpliva tako na naše počutje kot na zdravje. Če boste postali bolj pozorni na svoj dih in se naučili globokega dihanja s trebušno prepono, lahko torej občutno ublažite številne težave.

- Oglas -

Dihanje

Posledici nepravilnega dihanja tudi šibkejši imunski sistem in prebavne težave

Znanstveniki danes potrjujejo, kar jogijski mojstri vedo že stoletja. Osredotočeno, globoko dihanje je izredno pomembno za naše telo in um. Od tega, kako dihamo, je močno odvisno stanje naših organov, imunskega sistema, naša prebava, spanje itn. Načeloma sicer večina ljudi napolni zgornji del pljuč z zrakom, vendar zrak pogosto ne pride do spodnjih predelov. Nepravilno dihanje je nekaj, s čimer večina začne že v otroštvu, z vstopom v šolo, ko moramo sedeti precej več kot prej. Čezmerno sedenje namreč vpliva na našo držo, drža pa vpliva na dihanje. Poleg tega mnogi ljudje nezavedno vlečejo trebuh navznoter, da bi bili tako videti vitkejši, zaradi česar prav tako ni možno zares globoko dihanje.

Stres povzroča plitvo dihanje, plitvo dihanje pa še več stresa

Živimo v kulturi, kjer je za večino plitvo dihanje nekaj povsem normalnega, vendar to nikakor ne drži. Naša pljuča namreč tako ne dobijo dovolj zraka, nasičenega s kisikom, zaradi česar se v telesu sproži stresni odziv. Hitro se ujamejo v začaran krog. Vsakodnevni stres povzroča, da ne dihamo pravilno, plitvo dihanje pa stres še poveča. Sčasoma postaja naš imunski sistem vedno šibkejši, krvni tlak se prične zviševati, pojavijo se težave z zbranostjo ter stalno utrujenostjo itn. Dobra novica pa je, da se lahko kadar koli naučite pravilnega dihanja ter s tem izboljšate svoje zdravje in počutje. Že nekaj minut vaje na dan vam bo izjemno koristilo.

Vzemite si čas za vadbo pravilnega dihanja s trebušno prepono

Kako torej začeti? Cilj je t. i. dihanje s trebušno prepono. Pri tem se pljuča povsem napolnijo z zrakom, trebuh se napne, pri izdihu pa poskušamo pljuča čim bolj izprazniti. Vsak dan vsi vzemite nekaj minut za vadbo. Najprej sedite ali lezite tako, da vam bo čim bolj udobno. Počasi vdihujte skozi nos in medtem štejte do 5. Prsni koš in trebuh se morata napeti. Zadržite dih za približno sekundo, nato pa počasi izdihnite skozi nos in usta, medtem ko štejete do 6. Poskušajte vaditi vsaj 10 minut na dan. Sčasoma boste začeli povsem »samodejno« tudi čez dan dihati precej bolj globoko. Dobro je sicer, da tudi v vsakdanjih situacijah večkrat usmerite pozornost k svojemu dihanju. Če opazite, da dihate plitvo in da je vaše telo povsem napeto, boste lahko to, če ste bili seveda dovolj pridni pri vadbi, hitro popravili.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×