fbpx
Domov Zdravje & prehrana Kaj se zgodi, če česen uživate na tešče?

Kaj se zgodi, če česen uživate na tešče?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Česen je ena izmed najbolj zdravih in zdravju koristnih rastlin, po svetu se uporablja že tisoče let. Poleg tega, da je uporaben za kuhanje in praženje, ima tudi celo paleto zdravilnih lastnosti. Zdrobljen česen sprošča allicin, spojino ki daje česnu vonj in okus. En sam strok česna vsebuje 5 mg kalcija, 12 mg kalija in več kot 100 žveplovih spojin, najbolj učinkovito pa deluje surov na prazen želodec. Sodeč po zdravilnih učinkih, mu morda pogledamo čez prste, ko bomo imeli malce slab zadah.

Česen

Zakaj je česen tako zdrav?

MOČAN NARAVNI ANTIBIOTIK

Aktivne sestavine v česnu ga uvrščajo med močne naravne antibiotike. Uspešno preprečuje in blaži simptome bolezni, predvsem prehlada in gripe. Toliko bolj učinkovit je, če se ga zaužije pred zajtrkom, ker so takrat bakterije izpostavljene njegovi moči.

ZMANJŠUJE KRVNI TLAK

Številne študije so potrdile, da česen stabilizira visok krvni tlak pri tistih, ki trpijo za hipertenzijo.

BLAŽI VNETJA

Močne protivnetne lastnosti česna učinkovito lajšajo bolečine pri različnih vnetjih.

IZBOLJŠUJE CIRKULACIJO

Poleg svojih znanih antiseptičnih in antibiotičnih učinkov je dober za cirkulacijo krvi, ker zmanjšuje tveganje za nastanek strdkov.

V BOJU PROTI PROSTIM RADIKALOM

Česen je močan antioksidant, ki uspešno odpravlja proste radikale v telesu. Kopičenje prostih radikalov lahko povzroči celično mutacijo, tvorbo rakastih celic. Surov česen na tešče zmanjša tudi tveganje za raka.

POMOČ ZA SRCE

Česen vsebuje več kot 100 aktivnih kemičnih sestavin, ki učinkujejo tudi na trombocite, celicam podobne strukture v krvi, ki se nagibajo k temu, da se nalepijo druga na drugega in tvorijo strdke v koronarnih arterijah. Neka raziskava je pokazala, da se je raven kopičenja trombocitov pri ljudeh, ki so prejemali šest strokov česna dnevno, zmanjšala za 10 do 58 odstotkov.

KOLIKO ČESNA POJESTI?

Dnevno je dovolj že strok surovega ali malo pokuhanega česna. Bolje, da je surov, saj se s kuhanjem prepreči tvorjenje alicina in še nekaterih drugih zdravilnih sestavin.

Preberite si še več podrobnosti o česnu.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×