Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
Zdravje & prehranaZmanjšajte stres in vnetja v telesu s temi preprostimi triki

Zmanjšajte stres in vnetja v telesu s temi preprostimi triki

MORDA VAS ZANIMA

Večino naših zdravstvenih težav povzročijo razna vnetja v telesu in seveda stres. Vključimo nekaj povsem preprostih nasvetov v vsakdanjo rutino in poskrbimo, da bo slabega počutja čim manj.

- Oglas -

Stres in vnetja v telesu

Telovadba

Telovadba prekrvavi telo in poveča moč možganov. Naše telo med telovadbo sprošča endorfine, hormone sreče, ki dokazano lajšajo stres in izboljšujejo naše počutje.

Hitra prehrana

Zaradi hitre prehrane ponavadi postanemo bolj zaspani in posledično manj produktivni. Hitra prehrana vsebuje preveč konzervansov ter arom, ki v telesu sprožajo številna vnetja. Posezite torej po zdravi in uravnoteženi prehrani.

Globoko dihanje

Globoko dihanje okoli 15 minut lahko izboljša počutje, saj se spodbudi prekrvavitev in s tem dovod kisika v možgane.

Ribje olje

- Oglas -

Dve glavni sestavini ribjega olja sta EPA in DHA, vitalni omega 3 maščobni kislini, krepita čustveno središče v vaših možganih ter povečujejo osredotočenost.

Rdeče vino

Kozarec redečega vina je poln antioksidantov, ki nas ščitijo pred prostimi radikali in rakom. Pitje rdečega vina v zmernih količinah lahko dokazano izboljša vaše zdravje.

Bazilika

Dokazano je, da že samo vonj nekaterih dišav izboljša naše počutje in bazilika je ena izmed teh, saj spodbuja osredotočenost in pomaga pri izboljšanju spomina.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×