Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaOgljikovi hidrati, naš strah in trepet

Ogljikovi hidrati, naš strah in trepet

MORDA VAS ZANIMA

Ogljikovi hidrati so v zadnjih letih postali velikokrat obravnavana tema, saj hujšanje brez ogljikovih hidratov je lahko zelo naporno, če nimate dobre diete. Sicer je morda želja mnogih, da bi jih res izključili iz prehrane, a je morda to za veliko ljudi za začetek preveč naporna odločitev. Obstajajo pa načini kako ogljikovi hidrati lahko še vedno ostanejo v določeni meri del vaše prehrane in hkrati shujšate.

- Oglas -

Vsi sladkorji in škrob so ogljikovi hidrati, ti pa vsebujejo energijo. Sladkor in škrob, sestavna dela ogljikovih hidratov se pretvorita v glukozo (v 30 minutah preide v kri) in ta je odvisna od glikemičnega indeksa ogljikovih hidratov. Tisti ogljikovi hidrati, ki imajo veliko sladkorja imajo glikemični indeks nad 50, ostali pa manj.

IZKLJUČITE KOMPLEKSNE OGLJIKOVE HIDRATE

To so kruh, predvsem iz trgovine, testenine, krompir. Na začetku vključite veliko beljakovin, vlaknin in zdravih maščob. Če radi pijete sokove, si jih naredite sami.

DODATKI H OBROKOM

Dodajanje jabolčnega kisa, limone, paradižnikovega soka ali zdravih maščob, niža glikemični indeks obroka, saj se upočasni absorpcija ogljikovih hidratov, kar je enako kot, če zaužijete živilo, ki ima nižji glikemični indeks.

PREPROSTE ZAMENJAVE

Če jeste nezdrave kosmiče jih zamenjajte z domačimi, ki si jih pripravite sami in v katerih je manj sladkorja. Če juhe gostite s krompirjem in smetano, se temu izognite.

SLADKE PREGREHE

- Oglas -

V sladkih pregrehah lahko še vedno uživate, le naučiti se jih morate delati brez moke in povečati delež beljakovin. Testo lahko delamo iz raznih mletih oreškov, jajc in skute lahko pa si tudi kupite sirotkine beljakovine. Če jemo čokolado, moramo izbrati čim temnejšo, s čim manj sladkorja in seveda ne smemo pojesti cele naenkrat.

KUHANJE

Pazite, da živil ne razkuhate, predvsem pazite pri rižu in testeninah, razkuhani imajo namreč večji glikemični indeks. Zelenjave ne kuhajte, raje jo jejte surovo, če pa že, zgolj kuhano na pari.

SADJE IN OGLJIKOVI HIDRATI

Privoščite si ga, vendar ne pretiravajte, saj vsebuje veliko fruktoze, sadnega sladkorja. Izberite čvrste sadeže, ker z zrelostjo sadež pridobi tudi na sladkorju. Izogibajte se bananam in ananasu (razen pred ali po vadbi) ter jejte raje jagodičje.

Medtem ko so ti manjši nasveti super, da začnete z zmanjševanjem ogljikovih hidratov, brez trpljenja, morate kljub vsemu še vedno slediti količini vaši obrokov in kalorični vrednosti ter vrednosti maščob. Vse skupaj morate prilagoditi tudi vaši fizični aktivnosti.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×