fbpx
Domov Zdravje & prehrana Ingver, česen in čebula – trojica, ki preganja zdravila

Ingver, česen in čebula – trojica, ki preganja zdravila

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Narava je zelo radodarna z zdravjem. Tako lahko s pomočjo številnih živil poskrbimo za preventivno zaščito pred mnogimi boleznimi. Med temi živili pa imajo zagotovo še posebej pomembno mesto ingver, česen in čebula, ki jih nekateri imenujejo kar sveta trojica zdravja. Gre za živila, so zelo cenjena tudi v mnogih tradicionalnih zdravilskih praksah, na primer v ajurvedski ali pa v kitajski tradicionalni medicini.

Ingver, čebula in česenj

Redno uživanje česna, čebule in ingverja, najbolje kar vsakodnevno, bo okrepilo vaš imunski sistem in zmanjšalo možnost za številne okužbe. Tako ni presenetljivo, da potrebujejo ljudje, ki pojedo veliko čebule, ingverja in česna, pogosto precej manj zdravil. Omenjena živila lahko zaužijete tako surova, kar je seveda najboljša možnost, kot v obliki različnih pripravkov, namenjenih naravnemu izboljšanju zdravja. Tako za česen kot za čebulo in ingver velja, da gre za pravo zakladnico antioksidantov, živila pa pomagajo tudi pri razstrupljanju telesa.

Česen

Česen je izjemno vsestransko uporaben, ko gre za naravno zaščito zdravja. Ker gre za naravni antibiotik, je vaš velik zaveznik pri preprečevanju bakterijskih okužb. Pomaga pa lahko tudi pri odganjanju prehlada in gripe. Poleg tega česen deluje protivnetno in protiglivično. Z njim si lahko pomagamo tudi v primeru notranjih parazitov. Med številne pozitivne učinke česna pa sodi tudi pospeševanje prekrvavitve. Da bi se lahko pozitivni učinki česna v polnosti izrazili, je pomembno, da ga v svoj jedilnik vključujete čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan. Dodajte ga solatam, juham, rižotam ipd. Verjetno vsi poznamo rek, da jabolko na dan odžene zdravnika stran, vendar bi to verjetno še lažje rekli za strok česna.

Čebula

V ajurvedski naravni medicini je čebula cenjena kot živilo, ki blaži vnetja v telesu, obenem pa pomaga v primeru diareje, izboljšuje prekrvavitev in prečiščuje kri. Čebula je lahko koristna tudi za lajšanje oziroma preprečevanje drugih prebavnih težav. Ker obstaja v naravnem zdravilstvu pogosto prepričanje, da praktično vse bolezni izvirajo iz našega črevesja, je razumljivo, zakaj je čebula tako cenjena. Tako bi si morali prizadevati tudi za to, da čim pogosteje uživate čebulo. Iz nje lahko pripravite celo čaj ali pa sirup, ki pomaga pri kašlju in prehladih. Da bi ohranili vse pozitivne lastnosti čebule, vam priporočamo, da jo olupite in nasekljate šele neposredno pred uporabo.

Ingver

Pri krepitvi imunskega sistema vam bo močno pomagal tudi ingver, ki je prav tako zelo učinkovit tudi pri lajšanju prebavnih težav. Možnosti uporabe ingverja so resnično skorajda neomejene – od preprečevanja gripe, prehlada, slabosti in celo glavobolov. Ingver lahko obenem spodbudi prekrvavitev, zato je kot nalašč za vse, ki vas pogosto zebe. Če želite ingver, česen in čebulo uporabiti v enem samem receptu in tako še dodatno okrepiti pozitivne učinke posameznega živila, bo verjetno najlažja možnost, da sestavine uporabite za pripravo zdravilnega čaja. Kombinacija čebule, ingverja in česna pa je zelo tipična tudi za številne azijske jedi.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×