Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.
Zdravje & prehranaHrana, ki napihuje: s čim jo lahko zamenjate?

Hrana, ki napihuje: s čim jo lahko zamenjate?

MORDA VAS ZANIMA

Preverite, katera hrana, ki se pogosto vsakodnevno znajde na našem krožniku, lahko povzroči napihnjenost, težak občutek v želodcu in posledično pomanjkanje energije. Za vas smo pripravili nekaj predlogov, s čim jo lahko nadomestite, da boste bolj prijazni do svoje prebave.

- Oglas -

Zdrava prehrana

Surove križnice

Nikoli ne jejte križnic, to so denimo cvetača, brokoli in zelje, v surovi obliki. V tej obliki so namreč križnice izjemno bogate z vlakninami, ki jih telo v takšni koncentraciji težko uporabi. V surovi obliki tako jejte zelenjavo, kot so denimo kalčki in zelena solata. Surovo zelje zamenjajte s fermentiranim, ki je lažje prebavljivo.

Jabolka

Pri nekaterih ljudeh lahko napihnjenost povzročijo tudi jabolka. Če ste nagnjeni k napihnjenosti tako poskusite zamenjati jabolka z bananami, jagodičevjem ali melonami.  Napihnjenost boste preprečili tudi tako, da jabolka skuhate in si morda privoščite osvežilen kompot.

Nekatera sladila

Alkoholnih sladkorji, največkrat uporabljeni so sorbitol, manitol, ksilitol (xylitol), maltitol, maltitol sirup, laktitol, eritritol (erythritol) in izomalt, ki se večkrat uporabljajo kot nizkokaloričen nadomestek sladkorju, dodajajo pa jih tudi v industrijsko pripravljene sladice, so povezani s simptomi, kot je napenjanje, napihnjenost in celo diareja. Če imate neurejeno prebavo in ste nagnjeni k tem simptomom za slajenje raje uporabite javorjev sirup ali stevijo.

Mlečni izdelki

- Oglas -

Mlečni izdelki so težko prebavljivi, povezujemo jih z napihnjenostjo in vetrovi. Če vam mlečni izdelki povzročajo neprijetnosti, jih zamenjajte s kokosovim mlekom ali pa mandljevim mlekom. Odlična zamenjava za živalsko mleko je tudi mleko iz indijskih oreščkov. Rastlinska mleka vsebujejo veliko vitaminov in mineralov.

Gobe

Gobe imajo za marsikoga neprecenljiv okus, ampak so žal izjemno težko prebavljive in bi se naj uporabljale le kot začimba jedem. Gobe zagotovo niso primerne za tiste, ki se borijo s kandido. Če imate težave s kandido, lahko teksturo gob v jedeh dobro zamenjate s pokuhanimi bučkami.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×