Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Šport & RekreacijaHoja za hujšanje: 5 koristnih nasvetov

Hoja za hujšanje: 5 koristnih nasvetov

MORDA VAS ZANIMA

Hoja je vsekakor dobra za zdravje, predvsem za naše srce in ožilja, toda kako koristna je lahko za hujšanje? Večina ljudi verjame, da hoja ni najprimernejša oblika telesne aktivnost za izgubo odvečnih kilogramov in preoblikovanje postave. Vendar je hoja v resnici koristnejša, kot si verjetno predstavljate – toda le če sledite napotkom, ki vas čakajo v nadaljevanju. Če je primarni cilj hoje hujšanje, so namreč potrebne oziroma vsaj zelo priporočljive določene prilagoditve, ki poskrbijo za hitrejši napredek …

1. Osredotočite se na držo in napnite mišice

- Oglas -

Hoja za hujšanje se seveda razlikuje od običajnega lahkotnega sprehoda, ko nismo pretirano pozorni na svoje telo. Če želite s pomočjo hoje izgubiti odvečne kilograme, je zelo pomembno, da ste osredotočeni na svojo držo in na mišice. Poskušajte biti čim bolj vzravnani. Brada naj bo rahlo povzdignjena, ramena pa naj bodo potisnjena nazaj. Napnite trebušne mišice, vendar pazite, da ne boste zadrževali diha. Prav tako naj bodo napete vaše hrbtne mišice in mišice nog. Upoštevanje teh napotkov poskrbi za anaerobno nadgradnjo hoje, ki je v osnovi aerobna aktivnost. Hujšanje je lahko tako precej učinkovitejše.

2. Tempo naj bo nekoliko hitrejši

Počasni sprehodi imajo seveda določene prednosti, saj učinkujejo skorajda kot nekakšna meditacija. Tako je nedvomno zelo koristno, da se vsaj občasno odpravite na takšen sprehod. Toda če želite shujšati, je vsekakor priporočljivo, da večinoma hodite nekoliko hitreje. Svetujemo vam, da posamezne »treninge« začnete počasi, nato pa postopoma povečujete hitrost. Dobra izbira so lahko tudi intervalni treningi, torej izmenjevanje intervalov hitre in počasne hoje.

3. Postavljajte si cilje

Čeprav si danes ogromno ljudi lasti športne zapestnice in podobne pripomočke, ki omogočajo spremljanje različnih parametrov, povezanih s hojo, pogosto pozabimo na to možnost. Če je glavni razlog, zaradi katerega hodite, hujšanje, je vsekakor priporočljivo, da začnete redno uporabljati tovrstne naprave. Poskušajte si zadajati nove, zahtevnejše cilje – in podirati svoje stare rekorde. Določene aplikacije omogočajo tudi »tekmovanje« z drugimi uporabniki, kar lahko poskrbi za nekaj dodatne motivacije. Malce zdrave tekmovalnosti vam lahko vsekakor koristi. Hoja tako ne bo postala pretirano monotona, saj boste imeli pred sabo konkretne cilje oziroma mejnike. Možnost, da obupate, bo posledično precej manjša.

4. Priskrbite si kakovostno opremo

Kakovostna obutev je vsekakor izjemno pomembna, kar velja še posebej za obutev, ki jo uporabljamo med športno aktivnostjo – tako zaradi udobja kot zaradi zmanjševanja tveganja za poškodbe. Če ste se odločili, da bo med vašim procesom hujšanja hoja primarna oblika telesne aktivnosti, je zelo priporočljivo, da investirate v malce kakovostnejšo obutev (seveda pa tudi v oblačila in dodatno opremo, na primer palice in pokrivala za zaščito pred soncem). Če vam bo med hojo resnično udobno, boste precej lažje prehodili daljše razdalje, obenem pa boste imeli manj težav s povečevanjem hitrosti.

5. Vsaj občasno izberite malce bolj razgibane terene

- Oglas -

Ne nazadnje pa je uspešnost hujšanja močno odvisna tudi od značilnosti izbranega terena. Čeprav morda med tednom nimate možnosti za hojo po bolj razgibanih terenih, saj bi vam pot vzela preveč časa, se poskušajte vsaj ob koncu tedna odpraviti do malce bolj hribovitega predela. Tudi hoja po ravnini je sicer lahko zelo koristna za hujšanje – še posebej če boste upoštevali zgornje napotke – vendar bo razgiban teren poskrbel za dodatne prednosti. Med hojo v hrib se aktivirajo tudi mišice, ki so pri hoji po ravnem terenu precej neaktivne. Tako bo možno precej hitrejše preoblikovanje postave.

Preberite tudi: Bosonoga hoja: Stopala »oslepijo«, če jih obujemo

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×