Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
RubrikeStrokovnjakiDekstroza po treningu DA ali NE?

Dekstroza po treningu DA ali NE?

MORDA VAS ZANIMA

Pozdravljeni,
mene pa zanima, kaj menite o jemanju dekstroze po treningu? Ali je to v redu ali je kakšen drug enostaven ogljikov hidrat boljši za po treningu – to me zanima predvsem zato, ker vem, da sladkor ni najbolj zdrav.

- Oglas -

Dekstroza

Živjo!
Strinjava se, da si sladkor v kakršnikoli obliki težko zasluži predpono »zdrav«. Posebej za večinoma sedečega posameznika. Je pa res, da se pravila igre do mere spremenijo, ko govorimo o treniranem športniku v procesu pridobivanja moči, vzdržljivosti, mišične mase. Takrat se poleg zdravja omeni še uspešnost (performance) in je lahko tempirana manipulacija z določenimi hranili okoli treninga odlično pomagalo do izrazitejšega učinka ter boljše regeneracije.

Ni skrivnost, da proste aminokisline z razvejano verigo (BCAA, predvsem levcin), katerih najbogatejši naravni vir je sirotka v prahu, neposredno vplivajo na sintezo novih mišičnih beljakovin, enostavni sladkorji pa takrat le pomagajo »pritisniti na plin« ali hitreje napolniti rezervoar porabljene energije.
Med ogljikovimi hidrati/sladkorji v prahu se po izkušnjah najbolje obnese Vitargo – vrsta ječmenovega škroba z visoko molekulsko maso in nizko osmolarnostjo, kar pomeni hitrejši prehod v kri in polnjenje zalog mišičnega glikogena. Meni nedvomno ljubši spremljevalec sirotke v prahu v napitku po treningu od konkurenčne »koruze« (maltodekstrin ali t.i. Waxy Maize).

Dekstroza (glukoza) bo tudi opravila svoj posel, bi se vsekakor svetoval izogibati se večjim količinam fruktoze.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×