Oči – to nam lahko povedo o našem zdravju

Oči lahko razkrijejo ogromno o našem zdravju. Z napredkom sodobne tehnologije so se tako odprle zanimive možnosti neinvazivnih diagnostičnih metod.

Poletni horoskop 2022

Kaj si lahko obetate od tokratnega poletja? Vam bodo zvezde naklonjene ali se morate pripraviti na specifične izzive? Odgovori vas čakajo v poletnem horoskopu 2022 …

Eko poroka: 5 nasvetov za okolju prijaznejše poročno slavje

Poroke so namreč pogosto zelo obremenjujoče za okolje. Vendar pa lahko na srečo organizirate prečudovito »eko poroko«.

Je pridobivanje kilogramov po menopavzi zares neizbežno?

Pogosto slišimo, da je menopavza skorajda neizbežno povezana s pridobivanjem kilogramov.

5 vrst zelenjave, pri katerih je toplotna obdelava koristna

Katere so tiste vrste zelenjave, ki jih sicer lahko uživamo tudi presne, vendar je praviloma precej bolje, če jih pred zaužitjem toplotno obdelamo?

Razrešena velika uganka, povezana s parkinsonovo boleznijo

Znanstvenikom je uspelo najti odgovor na pomembno vprašanje, povezano s parkinsonovo boleznijo.

Revija Bodi eko, Julij-Avgust 2022

Kaj je lepšega v vročih poletnih dneh, kot to, da se lahko uležemo v senco in v roke vzamemo odlično revijo s koristnimi nasveti in recepti?

Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.
Zdravje & prehranaAli se tudi vi prenažirate?

Ali se tudi vi prenažirate?

MORDA VAS ZANIMA

Hitro prehranjevanje naj bi sproščalo hormone, ki znižujejo občutek polnega želodca. Povišana stopnja teh hormonov pa lahko vodi v prenažiranje.

Veliko vas je verjetno že slišalo, da prehitro hranjenje vodi do debelosti. Malo pa nas je verjetno ta podatek vzelo resno. Raziskave so namreč pokazale, da ta povezava med prehitrim hranjenjem ter debelostjo dejansko drži.

- Oglas -

Kot že omenjeno se pri prehitrem hranjenu sprostijo hormoni, ki napačno obvestijo možgane, kdaj je dovolj. Vendar pa so bile šele pred kratkim narejene raziskave glede hitrosti hranjenja in povezave z debelostjo.

V tej študiji so subjekti zaužili enako količino iste hrane. V tem primeru je bilo to 300ml sladoleda, vendar pri različnih hitrostih. Raziskovalci so pred in po obedu vzeli vsakemu osebku kri, gledali pa so na nivo glukoze, inzulna, lipide ter nivo črevesnih hormonov v krvi. Osebki pa so imeli od 30 do 210 minut časa, da pojedo obrok. Ugotovitve so bile naslednje.
Tisti, ki so potrebovali 30 minut, da so pojedli sladoled so imeli povišano koncentracijo hormona PYY in GLP-1, poleg tega pa so imeli tudi višjo stopnjo ‘polnega želodca’, čeprav sami tega občutka niso imeli.

S to raziskavo so želeli opozoriti na vse bolj pogost problem nepravilnega prehranjevanja in kakšne posledice lahko ima.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×