5 superživil za supersmoothije

    Superživila odlikujejo izjemne lastnosti v visoko koncentrirani obliki. Zaradi visoke vsebnosti hranilnih snovi imajo ta živila zdravilen učinek že v majhni količini. Z njimi lahko obogatimo smoothije na najboljši možen način in vanje vnesemo pestrost okusov, ki pripomore k temu, da se jih ne bomo tako kmalu naveličali.

    Super Smoothie

    Kakav

    Surova kakavova zrna slovijo po temu, da vsebujejo več antioksidantov kot zeleni čaj, bogata pa so tudi z vlakninami in balastnimi snovmi. Kakav je kralj med superživili, ki ima izjemno pozitiven vpliv na naše razpoloženje. Vsebuje kofein in teobromin, ki poživljata in dvigujeta koncentracijo. V ekoloških in bolje založenih trgovinah lahko kupite kakav v obliki kakavovih delcev, v prahu ali kar cela kakavova zrna.

    Maca

    Maca je močno superživilo izvira iz Andov. Podpira regeneracijo nadledvične žleze, kar na nas ugodno vpliva v stresnih situacijah. Povečuje vzdržljivost in vitalnost, pripisujejo ji tudi vlogo afrodiziaka. Dovolj bo, če je za začetek zaužijete pol žličke na dan.

    Goji jagode

    Svetlo rdeče goji jagode so močno uveljavljene v tradicionalni kitajski medicini, v zadnjih letih pa postajajo vedno bolj priljubljene tudi pri nas. Vsebujejo izjemno veliko antioksidantov, vitaminov B in vitamina C, ki poleg krepitve imunskega sistema tudi upočasnjujejo staranje. Pred uporabo je treba goji jagode namakati vsaj pol ure.

    Žitne trave

    Žitne trave predstavljajo vmesno stopnjo med kalčki in klasom in imajo prav posebno hranilno vrednost. Vsebujejo obilo klorofila, encimov in beljakovin. Brez težav jih lahko vzgojimo kar sami. Najprej vzgojimo kalčke iz zrn, kar traja dan ali dva, nato pa jih posadimo v lonček ali na pladenj z zemljo. Čez štiri do pet dni stare poganjke lahko že porežemo in jih uporabimo v smoothijih. Pšenično ali ječmenovo travo lahko kupimo tudi v obliki prahu.

    Alge

    Alge imajo vlogo čistilcev morja – podoben vpliv imajo na telo, saj nanj delujejo razstrupljevalno. Klorela, spirulina in alge AFA vsebujejo več kot polovico polnovrednih beljakovin, kar bo fizično aktivnim priskrbelo dodatno energijo. Imajo zelo močan in poseben okus, zato je priporočljivo, da pričnete z manjšo količino, npr. pol žličke alg na smoothie, nato pa količino postopno povečujete.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte