Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaBučke – kraljice poletnih jedi

Bučke – kraljice poletnih jedi

MORDA VAS ZANIMA

V poletnem času bučke ne smejo manjkati na krožniku. So zelo nizkokalorične in poleg tega poživljajo ter odganjajo utrujenost. Preberite, katere aktivne snovi delujejo v bučkah in zakaj jih je dobro redno uživati.

- Oglas -

Bučke vsebujejo ogromno beta-karotena, ki se v telesu sintetizira v vitamin A, ki spodbuja celično presnovo in nas poživlja. Ker lupina bučk vsebuje vitamin E (imenujemo ga tudi vitamin mladosti), varujejo tudi pred posledicami stresa, pomagajo krepiti živčevje in spodbujajo delovanje endokrinih žlez. Bučk nam pred uživanjem zato ni treba lupiti.

Bučke

Za hujšanje in razstrupljanje

Kdor bučke uživa redno, kmalu opazi, da je manj utrujen in ima več zagona za delo. Redno uživanje bučk pospešuje tudi hujšanje, razstrupljanje in obnavljanje telesa. Bučke vsebujejo tudi ogromno magnezija in karotinov. Karotini v njih se uvrščajo med ene najaktivnejših bioloških snovi. Imajo sposobnost, da prodrejo v jedro celice in tam spodbudijo celično presnovo. Z uživanjem bučk bomo spodbudili sintezo beljakovin v sleherni telesni celici.

Ko uživate bučke (tudi v času diete), jih zabelite z žličko hladno iztisnjenega olja, saj boste tako bolje izkoristili beta-karoten v njih, ki se v telesu pretvori v vitamin A.

Kako jih uživati?

- Oglas -

Daleč najokusnejše so mlade bučke – tako svetlo kot temno zelene. Manjše kot so bučke, okusnejše so. Izberite tako s čvrsto in nepoškodovano lupino. Pri zelo mladih bučkah lahko uživate tudi cvetove, ki vsebujejo ogromno beta-karotena.

Starejši plodovi bučk so bolj kot za surovo uživanje primerni za dušenje. Sicer pa je pri pripravi bučk treba paziti, da jih čim manj izpostavljamo toplotni obdelavi. Najboljši okus imajo, ko jih uživamo surove ali na hitro zadušene ali soparjene v čim manj vode – toliko, da njihova sredina ostane čvrsta.

Pri pripravi bučk se izogibajte ostrim začimbam, saj se jim ne podajo. Mlade bučke lahko uživate surove – narežite na tanke liste, jih blago posolite in začinite z olivnim oljem ter limoninim sokom. Bučke se odlično ujemajo tudi s paradižnikom in čebulo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×