Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.
Zdravje & prehranaZdrava živila, s katerimi ne smete pretiravati

Zdrava živila, s katerimi ne smete pretiravati

MORDA VAS ZANIMA

Ste vedeli, da so lahko nekatera zdrava živila lahko v prevelikih količinah škodljiva? Pri večini ljudi sicer ni nevarnosti, da bi zaužili preveč teh živil, ampak kvečjemu nasprotno. Vendar je kljub temu dobro vedeti, s katerimi živili ni smiselno pretiravati. Kar pa seveda nikakor ne sme biti izgovor za to, da jih sploh ne bi jedli, razen v primeru specifičnih zdravstvenih omejitev, ampak predvsem motivacija za to, da poskušate v prehrano vključiti čim več raznolikih vrst živil, namesto da se osredotočite na zelo ozek nabor.

- Oglas -

zdrava živila - Brokoli in špinača

Priljubljeni brokoli

Brokoli velja za eno najbolj zdravih vrst zelenjave, v veliki meri zaradi dejstva, da vsebuje veliko antioksidantov, ki pomagajo preprečevati raka, srčno-žilna obolenja in mnoge druge bolezni, obenem pa upočasnjujejo staranje. Vendar pa so lahko prevelike količine brokolija problematične za ljudi s hipotirozo – motnjo, za katero je značilno nezadostno delovanje ščitnice. Razlog za to so snovi v brokoliju, ki lahko zavirajo absorpcijo joda.

Kokosovo olje

V zadnjih letih je postalo kokosovo olje eden najbolj priljubljenih virov maščob zato ga mnogi uvrščajo med zdrava živila, saj naj bi predstavljalo bolj zdravo alternativo mnogim drugim vrstam olja, predvsem pri toplotni obdelavi in pripravi hrane. Čeprav je lahko uporaba kokosovega olja načeloma dobra izbira, pa se morate zavedati, da gre tu še vedno za zelo kalorično živilo, zato bodite zmerni.

Zeleni čaj za dolgo življenje

V zelenem čaju lahko najdemo ogromno katehinov, ki veljajo za zelo močne antioksidante. Vendar pa zaradi poživljajočega učinka tudi s pitjem zelenega čaja ni dobro pretiravati. Obenem pa tudi zaradi dejstva, da lahko določene snovi v zelenem čaju oslabijo absorpcijo železa.

Grenivke – pazljivost ne bo odveč

- Oglas -

Pri grenivkah morate biti previdni predvsem tisti, ki redno jemljete določena zdravila. Čeprav so grenivke nedvomno izjemno zdrave in koristne, ter spadajo med zdrava živila, kombinacija z nekaterimi zdravili ni najbolj priporočljiva. Tako morate preveriti pri zdravniku, ki vam je predpisal zdravilo, ali je dovoljeno hkratno uživanje grenivk.

Tudi muškatni orešček prištevamo med zdrava živila

Tudi nekatere začimbe so lahko v prevelikih količinah problematične za vaše zdravje. Ena takšnih je na primer muškatni orešček. V osnovi je to začimba, ki vsebuje veliko antioksidantov in je znana po protivnetnem delovanju. Vendar lahko preveč muškatnega oreščka povzroči tudi halucinacije ali privede celo do zastrupitve, pri čemer so za naš organizem problematične predvsem prevelike količine snovi, imenovane miristicin, ki jo vsebuje muškatni orešček.

Vsemogočna špinača

Raziskave kažejo, da večina ljudi zaužije mnogo premalo zelenolistne zelenjave, kamor uvrščamo tudi špinačo. Tako je načeloma zelo koristno, da poskušate špinačo čim pogosteje uvrstiti na svoj jedilnik. Med drugim tudi zato, ker gre za zelo dober rastlinski vir železa, obenem pa vsebuje tudi mnoge druge pomembne minerale. Pazljivi pa morate biti v primeru težav z ledvicami, saj lahko določene snovi v špinači povečajo tveganje za ledvične kamne.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×