fbpx
Domov Zdravje & prehrana Zakaj je dobro jesti riž?

Zakaj je dobro jesti riž?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Običajen riž pridobiva na slabem glasu in izgublja v prodajni tekmi s svojim nepoliranim tekmecem. Rjav riž je označen kot veliko bolj zdrav, vendar se znanstveniki zdaj sprašujejo, če so obtožbe pravzaprav sploh na mestu. Kitajci jedo riž ob vsakem obroku, vključno z zajtrkom in povprečen Kitajec, ki ga boste srečali na ulici, je vitek, če ne celo suh. Pri nas postajamo vedno bolj skeptični glede riža in hkrati postajamo tudi bolj debeli. Bi se morali odreči rižu ali ga nadomestiti s pšenico ali rjavi riž?

RižPomembnost aminokislin

Športni nutricionisti zdaj pravijo, da ni dobra ideja zamenjati riž s pšenico, saj to pomeni zmanjšanje vašega vnosa aminokislin in vitamina B. Rjavi riž ima zunanjo plast (lupina in otrobi) nedotaknjeno, kar pomeni, da z vnosom pridobite veliko vlaknin. Seveda so vlaknine zelo priporočljive, vendar, če vaš riž vsebuje več vlaken, kot jih lahko prebavite, vam bo rjavi riž povzročil nič drugega kot samo prebavne motnje. Po drugi strani pa beli riž prav tako ni najboljši vir hranil.

Da bi dobili najboljše od obeh svetov, lahko sami izluščite riž do te mere, da ohrani svoje hranilne snovi (beljakovine, vitamin B in vlakna) in je videti rjav ali rdeč. Snemite otrobe, vendar pustite, da riž pokaže svoje rjave ali rdeče lise. Ne skrbite, to ne bo ogrozilo okusa in tudi tak pisan riž je dober za uživanje.

RižPozor, beljakovine!

Beljakovine v tem rižu (rdečem rižu ali ročno olupljenem) se veliko bolje absorbirajo v telo kot rjavi riž. Lažje se skuha in prebavi v primerjavi z rjavim rižem. Je lahko prebavljiv, enostaven, za absorpcijo, iz njega ni težko asimilirati beljakovin, lahek pa je tudi za vaš sistem izločanja. To je točno, kako kmetijska skupnost v Indiji poje svoj riž.

Dejstvo je, da ajurveda uporablja precej prehrane, osnovane na rižu, pri zdravljenju različnih neravnovesij v telesu. Tudi diabetiki morajo jesti riž, ker potrebujejo te beljakovine. Vedite, da riž ni slaba stvar. Slabo je, ko se brezglavo odločimo, da je neka stvar dobra za nas, in da nam bo samo veliko bolje, če bomo to počeli (ali jedli) v izobilju.

Zelenjavna rižota

Zelenjavna rižota

Na olivnem olju prepražite sesekljano čebulo, narezano bučko, paradižnik korenje in grah. Jajčevce narežite na kolesca, jih posolite in počakajte, da izpustijo vodo. Vodo popivnajte s papirnato brisačo in kolesca narežite na manjše kose. Dodajte v lonec, posolite in posujte s kurkumo in dušite približno deset minut. Po želji lahko v tej sezoni dodate tudi gobe. Nazadnje dodajte skodelico riža, zalijte s skodelico vode in malo paradižnikove omake, premešajte in kuhajte približno dvajset minut, da voda izpuhti in se riž skuha. Na koncu posujte s peteršiljem in dodobra premešajte.

- Oglas -

Najnovejše

7 naravnih metod za ublažitev sinusnega glavobola

Sinusni glavobol je običajno povezan z vnetjem in otekanjem sinusov ali sinusnih membran in lahko to povzroči hude bolečine.

4 znaki, da je vaše telo v težavah

Preverite nekaj simptomov, ki so lahko znanilci resnejših težav, zato jih ne smete ignorirati.

Tonik za obraz: 5 odličnih naravnih nadomestkov

Tonik za obraz je po mnenju mnogih strokovnjakov eden najpomembnejših kozmetičnih izdelkov za nego obraza.

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×