Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaPMS in izraziti neprijetni simptomi – kako jih ublažiti?

PMS in izraziti neprijetni simptomi – kako jih ublažiti?

MORDA VAS ZANIMA

Za predmenstrualni sindrom se najpogosteje uporablja kar kratica PMS, ki je velikokrat rabljena humorno ali pa, na žalost, posmehljivo. Pri tem je treba poudariti, da je lahko predmenstrualni sindrom za vsako žensko zelo individualen. Nekatere nekaj dni pred približujočo se menstruacijo skorajda ne zaznajo nikakršnih sprememb, pri mnogih ženskah pa se lahko pojavijo precej neprijetni simptomi.

- Oglas -

PMS

Med najbolj tipične težave, ki se povezujejo s PMS, sodijo krči v trebušnem predelu, glavoboli, slabost, napihnjenost, bolečine v sklepih, povečana občutljivost prsi, pojav aken, čezmerno kopičenje vode v telesu, hitra nihanja razpoloženja, razdražljivost, težave s spanjem, slabša koncentracija, spremembe apetita, depresivni občutki, nemir in spremembe, povezane z libidom. Kadar so ti simptomi še posebej hudi, govorimo o t. i. predmenstrualni disforični motnji, s katero naj bi se spopadalo 3–8 odstotkov žensk.  V določenih primerih so lahko sicer pri lajšanju opisanih težav zelo učinkovita nekatera zelišča ali pa prehranski dodatki …

Šentjanževka

Verjetno je najbolj znana po tem, da gre za enega najučinkovitejših naravnih antidepresivov. To je tudi eden izmed razlogov, zakaj je lahko to dobra izbira za ženske, ki jim večkrat ponagaja PMS. Poleg tega pa naj bi šentjanževka pomagala tudi pri napihnjenosti, nespečnosti, glavobolih in kronični napihnjenosti.

Kalcij

Predmenstrualni sindrom naj bi, sodeč po izsledkih določenih raziskav, povzročal več težav tistim ženskam, ki ne zaužijejo dovolj kalcija. Če tudi sami vsak mesec zelo težko prenašate simptome, s katerimi se morate spopadati pred menstruacijo, tako morda ni slaba ideja, da poskusite s kalcijem v obliki prehranskega dopolnila.

Navadna konopljika

- Oglas -

Pri lajšanju težav, povezanih s predmenstrualnih sindromom, si je mogoče velikokrat uspešno pomagati tudi z navadno konopljiko (Vitex agnus-castus). Ta naj bi imela med drugim pozitiven vpliv v primeru glavobolov, nemira, depresivnih misli, bolečin v dojkah, napihnjenosti, bolečin v hrbtu in hude utrujenosti. Pripravki iz navadne konopljike lahko koristjo tudi med samo menstruacijo, pogosto pa se priporočajo tudi ženskam ob prehodu v menopavzo.

Žafran

Ta dragocena začimba se lahko pohvali s številnimi pozitivnimi vplivi na zdravje in počutje. Tudi žafran na primer uvrščamo med naravne antidepresive. Pozitiven vpliv žafrana na ženske, ki jim PMS pogosto uniči nekaj dni v mesecu, je dokazan tudi s kliničnimi študijami. Najbolje si je sicer pomagati z izvlečkom žafrana, sicer učinek najverjetneje ne bo dovolj izrazit.

Magnezij in vitamin B6

Boleči krči se ne pojavljajo zgolj med samo menstruacijo, ampak jih mnoge ženske doživljajo že nekaj dni prej. Ena najboljših naravnih izbir v tem primeru je seveda magnezij, ki pomaga pri sproščanju mišic. Raziskave pa so pokazale, da so rezultati še posebej dobri, če magnezij kombinirate z vitaminom B6.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×