Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaNosečnicam prijazna živila

Nosečnicam prijazna živila

MORDA VAS ZANIMA

Ko pride do nosečniške prehrane ste po navadi oblegani z nasveti česa NE smete jesti. In čeprav je zagotovo pomembno vedeti katerim sestavinam in živilom se je med nosečnostjo dobro izogniti, se včasih zdi, da premalo pozornosti namenjamo seznamu živil, ki so med nosečnostjo več kot dobrodošla. Tako vam v nadaljevanju ponujamo ravno to – spisek živil, ki vsebujejo obilico hranilnih snovi in jih lahko z največjim užitkom vključite v vaš nosečniški jedilnik.

Leča

- Oglas -

Folna kislina, ki jo vsebuje leča je ključnega pomena zlasti v zgodnji nosečnosti, saj je vključena v številne biološke procese, ki se vršijo v tem času. Skodelica kuhane leče namreč vsebuje več kot polovico vaše dnevne priporočljive vnesene količine folne kisline. Poleg tega leča predstavlja bogat vir železa, vsebuje pa tudi raznorazne vlaknine, fosfor, beljakovine, vitamin B6, kalij, cink in baker. Odlično se obnese v vlogi priloge, dobro pa se vključi tudi v seznam jušnih ter solatnih sestavin.

Nosečnost in prehrana

Špinača

Ta je takoj za lečo drugi najboljši vir folne kisline. Skodelica špinače namreč vsebuje skoraj polovico nosečniške dnevne priporočljive doze folne kisline. Vsebuje tudi veliko kalija, železa, vitamina A, fosforja in magnezija. Največkrat jo v kuhani obliki uživamo kot prilogo, vključite pa jo lahko tudi v solato.

Orehi

Orehi so odličen vir hranilnih snovi za rastoče možgane vašega otročička. Pest surovih orehov ima tako več kot en dnevni odmerek količine omega 3 maščobnih kislin. Poleg tega orehi vsebujejo veliko vlaknin, železa in nekatere nenasičene maščobe. Uživate jih lahko samostojno , lahko pa jih tudi dodate jogurtu ali solati.

Maline

- Oglas -

Vsebujejo veliko vlaknin, vitamina K ter mangana. Ker pa vsebujejo tudi veliko vitamina C lahko zagotovijo večjo elastičnost vaši že tako raztezljivi koži. Idealno se maline obnesejo kot sestavina v smoothiju, lahko pa jih uživate tudi samostojno.

Temna čokolada

Ta vsebuje veliko pomembnih hranilnih snovi kot so magnezij, železo, fosfor, kalij, cink, niacin in nizkonasičene maščobne kisline. Nedavne raziskave kažejo, da (zmerno) uživanje temne čokolade med nosečnostjo lahko pomaga znižati krvni tlak ter izboljšuje preobčutljivost na inzulin poleg tega pa ne vpliva na povišanje telesne teže. Pri tem vas še enkrat opozarjamo, da s čokolado nikakor ne pretiravajte poleg tega pa si prizadevajte jesti takšno z 70 do 80% deležem čistega kakava.

Divji losos

Ker je obogaten z nenasičenimi maščobnimi kislinami kot tudi z beljakovinami, vitaminom B12, niacinom, kalijem, fosforjem in cinkom je divji losos odličen vir hranil za otroka v času razvoja v maternici. Omega 3 maščobne kisline (s katerimi je obogaten losos) so namreč ključnega pomena za zdrav razvoj otrokovih možganov.

Ohrovt

Že manjša porcija ohrovta je obogatena z vlakninami, kalcijem, železom, kalijem, vitaminom C, folno kislino, cinkom, fosforjem in magnezijem. Ohrovt je prava hranilna elektrarna oziroma superživilo! Odlično se obnese v solatah ali v smootijih, kuhanega pa ga lahko uživate tudi samostojno.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×